Hammer n4400 lintzaag

Frankzomerdjk

Actieve deelnemer
9 okt 2012
111
0
[h=2]
imagejpeg
[/h]
Morgen komt mijn nieuwe hammer n 4400. Ik hoop dat ik er veel plezier van ga beleven. Iemand nog tips en tricks voor de lintzaag?
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Dit wordt een grote teleurstelling, een kat in de zak, een desillusie, een nachtmerrie.
Gelukkig ben ik in de gelegenheid om je voor het belachelijke bedrag van 100 euro te verlossen van deze kwelling :)

Gekheid natuurlijk, op het www stikt het van de tutorials hoe een lintzaag netjes af te stellen.

Vergeet niet dat sommige werkzaamheden een ander lint behoeven, zoals bv het zagen van zgn groen hout :)
Verder kun je bij tuffsaws betaalbare zaaglinten kopen.
 

Frankzomerdjk

Actieve deelnemer
9 okt 2012
111
0
Ik heb al meerdere malen gelezen over tuffsaws hier op het forum, kopen jullie daar omdat het hele goeie linten zijn want lijkt mij niet echt handig om het in engeland te kopen? Ik koop mijn zaaglinten altijd bij de enkhuizer slijpinrichting deze slijpen tevens mijn zagen boren/frezen he is een goed bedrijf en krijg altijd goed advies. Met tips bedoelde ik meer zoiets van handige zaagmallen enzo. En ervaringen van gebruikers van de hammer n4400.
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
1
Gefeliciteerd Frank, je zal vast met veel plezier de Hammer gebruiken! Ik heb zelf de iets kleinere N3800. In mijn posting "een giraffe op rolschaatsen" heb ik beschreven hoe ik hem verrijdbaar heb gemaakt, misschien heb je er wat aan...groet, bri
 

Frankzomerdjk

Actieve deelnemer
9 okt 2012
111
0
Bri: ik heb giraffe op rolschaatsen destijds ook beantwoord. Haha . Wat betreft de rolschaatsen ik heb bij de lintzaag de wielenset en beugel besteld maar jou idee is ook super. Bevalt de n3800 je is alles naar wen of heb je al wat verbeterd?
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
1
Ja Frank, de machine bevalt zeker goed, het enige wat ik veranderd/verbeterd heb is de stofafzuiging. Ik had toegezegd hier iets over te posten, maar het kwam er niet van, zal het morgen doen....welterusten!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.