Design in Use tijden Dutch Design Week

ErnstKuhne

Actieve deelnemer
19 nov 2011
302
184
Deventer
www.ernstkuhne.nl
Forumleden, houtbewerkers,
Van 19 tm 27 oktober sta ik tijdens de Dutch Designweek in Eindhoven, met stoelen van het ontwerpcollectief Kühne+Kühne+Kühne, op de expositie"Design in Use" in de torenkamer van het klokgebouw.
Jullie zijn van harte uitgenodigd om een kijkje (gratis) te komen nemen

Groet, Ernst
 
Laatst bewerkt:

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
Jullie zijn van harte uitgenodigd om een kijkje (gratis) te komen nemen

Hallee Ernst,
Weet jij hoe het zit met de entree van de DDW? Ik hoorde iets dat er voor alle exposities entree geheven wordt.
Als hety gratiz is ga ik overal wel kijken, als ik overal entree moet betalen zal ik selctiever worden waar ik ga kijken. Graduation show ga ik wel altijd naar toe. Heb je nog tips (behalve je eigen expositie? :p)
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Het wisselt, veel exposities zijn gratis, sommige (bijv. de graduation show van de Design Academy) betaal je een beetje (5 euro geloof ik) entree voor.
 

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
Graduation show wist ik wel, maar had begrepen dat er dit jaar voor veel exposities ook betaald moet worden. En als je met z'n 2en naar 4 exposities gaat ben je al snel €40 lichter. Maar ik ga het programma snel even checken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.