Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hoi!

Hoi!

Hoi,

na een erg lange tijd hier rond gekeken te hebben, heel veel geleerd te hebben en heel veel ideeŽn opgedaan te hebben: Hoi!!

mijn naam is Marcel de Vries, kom uit Utrecht en klus al lange tijd. De laatste jaren is daar meer het meubelmaken ingekomen. Een aantal jaren geleden begonnen met cursussen volgen bij de stadswerkplaats in Utrecht en daar de basis geleerd. Nu al weer een tijdje zelf aan het klussen.

afgelopen zomer begonnen aan het isoleren van mijn fietsenschuur en daar een werkplek gecreŽerd, een scheppach ts2000 aangeschaft en een werkbank aan het bouwen, welke bijna af is.

IMG_0328.JPG

Gelukkig kan ik voor de andere machines weer de stadswerkplaats in Utrecht gebruiken, welke weer open is.

Wat heb ik zoal gemaakt?:

een nachtkastje, in de cursus van de stadswerkplaats
    een kastje, variant op North Bennet Tool Chest
    een tafel voor in de keuken
    enkele waxinelichthouders
    en het nieuwste project, een keukenbank achter de tafel.

zie de foto's:

IMG_0280.JPG
    IMG_0279.JPG
    IMG_0006.JPG
    IMG_0055.JPG
    IMG_0058.JPG
    IMG_0334.JPG

Tot een volgend moment, vast iets eerder :-)

groeten
    Marcel

Welkom. Van die bank mag je wel een apart topic maken. Ziet er interessant uit!

Forum Rechten