Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

TIP: inca vlakbankje op marktplaats

Tijdens mijn nachtelijke omzwervingen op marktplaats kwam ik het volgende vlakbankje tegen.
    Het vermogen is 1100 Watt, vraag mij af of dat voldoende is.
    Wellicht is het iets voor de freubelaars die meer in het kleinere werk zitten?

http://link.marktplaats.nl/729460251
    Houterig mannekke

1100 watt is voldoende, ik heb dezelfde met 350 watt.
    Als de vandikte kap er bijzit, dan is het helemaal mooi.

Volgens mij zit hier geen vandikte functie op. Is enkel een vlakbankje van INCA

Op de foto staat hij er inderdaad niet bij, maar hebben ze hem ergens liggen.

de advertentie zegt duidelijk "vlakbank". En is ik even kijk op de officiële inca site dan zie ik dat het gaat om type 343.132 en volgens de handleiding daarvan kan er inderdaad een vandikte optie opgezet worden (inca 348.140). Maar in de advertentie staat daar helemaal niets over beschreven dat die erbij zit. Heb je dan met hun contact daarover gehad?

Er is geen contact geweest.
    Ik heb het gemeld zodat de eventuele liefhebber hier naar kan informeren.

Ik heb dezelfde. Het is inderdaad alleen een vlakbank, maar dan wel een hele goede. De mijne staat op een tafel gemonteerd, samen met een Major cirkelzaag/langgatboor. Zwitserse precisie en dito kwaliteit.
    Ik ben verslaafd aan Inca en heb er ook een lintzaag van.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Hoe zit het dan met de verkrijgbaarheid van messen van dergelijke bankjes op leeftijd?
    Houterig mannekke

In Kampen zit een slijperij, die heeft er 4 voor mij gemaakt Uit een reststukje.
    Ik hoefde alleen het slijpen te betalen

Nog een Inca op marktplaats met vandikte gedeelte.

http://link.marktplaats.nl/731685242

Forum Rechten