Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Taxus stammen te koop

Gegroet iedereen . Mijn naam , Mario . Waarschijnlijk zoals de meesten op het forum een houtgek . Als nieuw lid wil ik al direct met de deur in huis vallen . M'n buurman heeft taxus van 80 à 100 jaar laten omzagen . Ik wil hem helpen deze partij te verkopen . Foto's worden overmorgen getrokken en als mogelijk ook geplaatst .

Hallo Mario
    Waar liggen deze mooie stammen, de lengte diameter en ( prijs).
    Ik ben niet echt nieuwsgierig hoor ???

HG Hugo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armadaman Bekijk Berichten
    Hallo Mario
    Waar liggen deze mooie stammen, de lengte diameter en ( prijs).
    Ik ben niet echt nieuwsgierig hoor ???

HG Hugo
    ^^ wat hij zegt

hier ook interesse
    Met een hamer past alles...

Beste mensen , Alvast bedankt voor de snelle reactie . Deze stammen liggen in Westmalle , dit is in Belgie tussen Antwerpen en Turnhout . Ik ga er werk van maken de stammen , dit weekend per stuk , op te meten . zitten toch wel mooie diktes en lengtes tussen . Er zit trouwens nog een dikke , doorsnede ong. 45cm , Japanse kers tussen ook . Ik hoop alleen dat het een beetje deftig omgezaagd is , ik heb de partij tot hiertoe nog niet gezien . Alleen nog wel toen ze in de grond zaten . zag er heel goed uit .

aaah in Belgie dat word denk ik wat te ver rijden...

Wat je ver haalt is lekker zijn mijn oma altijd, dus de afstand maakt me niet uit.
    Ben wel benieuwd naar de foto's
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Wat je ver haalt is lekker zijn mijn oma altijd, dus de afstand maakt me niet uit.
    Ben wel benieuwd naar de foto's
    ja maar met mijn auto gaat dat al snel 200 eurotjes aan euro98 kosten....
    En 8 uur rijden...

kijk eens aan eindelijk eens iets dat dichtbij is

Ik krijg de foto's er niet op , doe waarschijnlijk iets fout .

Forum Rechten