Mini-tip Domino 500

WR1944

Oud hout
Voor de houtbewerking vind ik de Domino nog steeds één van de meest vernieuwende toevoegingen, zeker voor een buitenstaander als ik. Toen de Domino uitkwam moest ik er een hebben. En in Amerika heb ik hem weer aangschaft. In Amerika had ik de vernieuwde versie met o.a. een 4 mm freesje. Standaard komt de Domino met een 5 mm frees en de uitbreiding heeft een set met freesjes van 4 tot 10 mm. Je hebt dus een doosje met ruimte voor 5 freesjes en in totaal heb je 6 freesjes. En omdat ik een hekel heb aan kleine zaken die in m'n rommel zoek kunnen raken moest ik een list verzinnen. Elke keer als ik een frees in de Domino heb zitten stop ik de standaard 5 mm frees ondersteboven op de open plaats. Zo weet ik altijd welke frees in de Domino zit en houd ik toch alle freesjes bij elkaar. Het is erg simpel maar het werkt voor mij perfect.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.