Nieuw

MartinB

Nieuw lid
30 sep 2013
1
0
Hallo allemaal,

ik ben Martin, 39 jr en woonachtig in Leidschendam. Sinds een klein jaartje actief met houtbewerking. Vaak kleine projecten zoals kastjes en kleine meubels.
Begonnen met het opknappen van 2e hands meubels voor familie en vrienden en daardoor kreeg ik inspiratie om zelf meubels etc te gaan maken.
Ik heb jarenlang in een ijzerhandel gewerkt dus de meeste gereedschappen hebben geen geheimen voor me.

Sinds kort ben ik op zoek naar een andere werkplaats want mijn schuur is veel te klein om grotere projecten te doen.
Ik heb wel allerlei machines en handgereedschap tot mijn beschikking maar door steeds nieuwe aankopen kan ik die ook haast niet meer kwijt.
Tot die tijd blijf ik lekker in mijn schuurtje 'rommelen' zoals mijn vrouw altijd zegt.

Een leuke aanrader vind ik de video's op Youtube en website van Steve Ramsey. Woodworking for Mere Mortals. http://www.woodworkingformeremortals.com/
Hij heeft leuke kleine projecten en is een (amateur)houtbewerker in hart en nieren. Neem eens een kijkje zou ik zeggen.

Ik hoop een hoop inspiratie en tips van anderen te vinden/krijgen op dit forum en heb nog heel wat leeswerk voor de boeg.

Groeten | Martin
 

K-Wood

Actieve deelnemer
1 sep 2013
68
0
Hotton
Hoi Martin,

Veel plezier op het forum, hier kan je dagen lezen zonder dat het ook maar één seconde verveelt:D

Groeten,
K-wood
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.