Even netjes voorstellen

Arnoud Delporte

Actieve deelnemer
29 sep 2013
50
0
Hallo allemaal,

Ik ben dus Arnoud, 35 jaar, vader van drie kinderen en tv technicus van beroep. Ik woon in de buurt van Gent en heb onlangs vooral dankzij mijn broer de betere houtbewerking leren kennen.
Mijn broer en ik zijn al een aantal jaar zowat de klusjesmannen van de familie (mijn vrouw heeft ons zelfs Mario en Luigi t-shirts gekocht) en daar komt uiteraard een hoop panlat-en-mdf-plaat werk bij kijken. Naarmate we wat ambitieuzer werden in onze doe-het-zelverij kwamen op een punt waarop we blijkbaar belachelijk veel geld aan grote lawaaïerige machines moesten gaan uitgeven om onze projectjes te kunnen realiseren. Tot mijn broer -ik denk via hier- bij Paul Sellers uitkwam, die ons bewees dat je ook zonder een industriële werkplaats hele mooie dingen kan maken.
Sindsdien zijn we allebei erg alert op rommelmarkten en 2dehands.be om ons arsenaal aan handgereedschap op te bouwen. Het eerste project wordt uiteraard een degelijke werkbank, verdere ambities zijn zelfgemaakt speelgoed en meubels voor de kinderen.
Ik kijk er alvast naar uit om hier ervaringen uit te wisselen en te leren van de andere forumleden.
 

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Welkom Arnaud,

Mooi om horen dat het ambacht niet verloren gaat.
Veel succes in de zoektocht.


Groeten,
vincent
 

Deeka

Actieve deelnemer
5 apr 2013
82
0
Zaanstad
Dag Arnoud,

Ik zie veel overeenkomsten met mijn verhaal. Het liefst zoveel mogelijk met de hand. gereedschap opknappen etc. Erg leuk! Welkom op dit forum.

Groeten,
Dennis
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Eigenlijk best grappig dat als de machines duurder worden, het ambachtelijke handwerk een goed alternatief blijkt te zijn.

Welkom op dit prachtige forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.