Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 21 van de 33 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 321
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houtmans Bekijk Berichten
    Je leest hier niets anders dan over "PB", zijn dat soms geheime tekeningen tegenover andere leden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutselaertje Bekijk Berichten
    ik denk dat niet iedereen het leuk vind als zijn of haar tekeningen ook "gratis" aangeboden worden...
    als quatorze, de dropbox link hier neerzet wordt er massaal gedownload, ook door diegene die er eigenlijk geen belang bij hebben, met gevolg dat dropbox de boel op slot zet.

Is het mogelijk dat ik ook de tekeningen die er zijn krijg of kan downloaden?

gr michael

Graag

ook interesse altijd leuk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quatorze Bekijk Berichten
    Peter, ik heb een bouwtekening van Hollandse windmolen, hij is in 8 delen ingescand ( 4delen per kant). Het formaat is dus A2 (± 594 mm x 420 mm). Ik kan je de 8 delen mailen, en dan moet je de A4tjes aan elkaar plakken. Dat is handiger,denk ik, dan een A4 op A2-formaat (laten) afdrukken. Ik doe er ook een totaalplaatje bij dat ik via panoramasoftware aan elkaar heb geplakt. Omdat ik met Internet Explorer 10 werk kan ik (nog) geen bijlagen op het forum zetten. De forumbeheerder werkt hier aan. Zoals je ziet kan ik ook daardoor ook geen nieuwe regels beginnen. gr Quatorze
    na een Pm mailadres even uitwisselen kan je natuurlijk altijd wetransfer gebruiken om bestanden over en weer te sturen...
    Ik heb wel interesse in het een en ander aan kinderspul voor mijn tweeling van 2 jaar.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Aan de reakties te zien, merk ik dat er niet erg verder wordt gekeken dan de eerste pagina's. Met verzoekjes als: "de tekeningen", "graag" of: "ook interesse" kan ik helaas niet veel. Dat ik intussen gewoon via Dropbox verstuur is waarschijnlijk niet duidelijk geworden door verder te lezen. Heb wel eens aan de moderator gevraagd om oudere posts te kunnen verwijderen omwille van de leesbaarheid, maar dat is niet het beleid.
    Het is ook niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
    Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen kijk dan op #51, #52 en #58 of op #155 (daar had ik alles weer even bij elkaar gezet).
    Geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox. Hopelijk is dit een duidelijker uitleg van mijn werkwijze.
    Intussen werk ik nog aan één nieuwe complete lijst, dus geen .jpg's meer met titels. Hopelijk zorgt dat niet voor nóg meer verwarring.
    Laatst gewijzigd door quatorze; 27-07-16 om 16:02.

Hallo ik was op zoek naar bouwtekeningen van poppenhuis en/of meubels van karweipost en kwam op dit forum terecht. Ik zie dat u daar bouwtekeningen van heb. Ik zou graag de 4005 en 4006 en blad 3 en 4 poppenhuis meubels willen. Wilt u deze met mij delen? miniaturen.van.monique@gmail.com alvast bedankt voor de moeite.

Hallo quatorze,
    goede actie! Ik heb ook een pb gestuurd met "een paar" wensen

Alvast bedankt!!!

Geen idee hoe ik dit heb gemist maar ik zie nu pas dat ik een bericht heb. De link is echter niet meer actief. Kan ik hem nogmaals krijgen? Ik heb er nog steeds belang bij

Voor mij ook graag als dat mogelijk is. Heb van Karweipost nog steeds een poppenhuis in de doos (niet afgebouwd) in de doos staan.
    Ook weer eens aan gaan beginnen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten