Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
Goedemorgen,

Ben op zoek naar een tekening van een houten step. Kan iemand mij hieraan helpen ?

Gr. P. Lamers
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
60
Beverwijk. Noord Holland

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
quatorze bedankt voor de reactie ik ga het bekijken dan hoor je nog.
ik heb ook nog wat tekeningen van karwei post maar weet niet of er een tekening van een step bij heeft gezeten
gr piet lamers
 

Leandro

Nieuw lid
31 okt 2017
1
0
hallo ik ben leandro 13 jaar en hou van knutselen. Heeft iemand nog karweipost tekenningen die u wilt door doorsturen?? Maak niet uit wat. Maakt ook niet uit hoe veel het lieftste zo veel mogelijk. Doe maar eerst hier een pb op dan laat ik mijn email aderess wetem!
hoor graag van iemand!
 

SebMeijer84

Actieve deelnemer
16 apr 2016
40
0
Santpoort
Ik ben op zoek naar werktekeningen van poppenhuizen. Bij voorkeur van Amsterdamse grachtenpanden of herenhuizen.
Maar, alles is welkom, dus mocht daar tekeningen van zijn van karweipost hou ik me warm aanbevolen!!

nr 8004 geloof ik
 
Laatst bewerkt:

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
men. Meyer ik heb net de gevraagde tekening 8004 gevonden
u mag hem van mij hebben. ik woon in Driel
gr piet Lamers
 

katanna

Nieuw lid
1 mrt 2018
1
0
Ook ik zoek nog bouwtekeningen van een grachtenpand (die met de verhoogde voordeur) en het Victoriaanse huis.
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
60
Beverwijk. Noord Holland
@ Agnes: van een poppenhuisserre heb ik jammergenoeg geen bouwtekening, misschien via een website van poppenhuisliefhebbers?

@ katanna: ik heb geen karweiposttekenng van een grachtenpand, maar informeer eens bij plamers of SebMeijer84 naar tekening 8004.
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
Ook ik zoek nog bouwtekeningen van een grachtenpand (die met de verhoogde voordeur) en het Victoriaanse huis.

katanna ze zijn de tekeningen van karwei post aan het scannen voor mij.
als dat gebeurd is kan ik jullie helpen.
daar zitten ook tekeningen bij van grachtenpanden
gr piet lamers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.