Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
Je leest hier niets anders dan over "PB", zijn dat soms geheime tekeningen tegenover andere leden?

ik denk dat niet iedereen het leuk vind als zijn of haar tekeningen ook "gratis" aangeboden worden...
als quatorze, de dropbox link hier neerzet wordt er massaal gedownload, ook door diegene die er eigenlijk geen belang bij hebben, met gevolg dat dropbox de boel op slot zet.
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Peter, ik heb een bouwtekening van Hollandse windmolen, hij is in 8 delen ingescand ( 4delen per kant). Het formaat is dus A2 (± 594 mm x 420 mm). Ik kan je de 8 delen mailen, en dan moet je de A4tjes aan elkaar plakken. Dat is handiger,denk ik, dan een A4 op A2-formaat (laten) afdrukken. Ik doe er ook een totaalplaatje bij dat ik via panoramasoftware aan elkaar heb geplakt. Omdat ik met Internet Explorer 10 werk kan ik (nog) geen bijlagen op het forum zetten. De forumbeheerder werkt hier aan. Zoals je ziet kan ik ook daardoor ook geen nieuwe regels beginnen. gr Quatorze

na een Pm mailadres even uitwisselen kan je natuurlijk altijd wetransfer gebruiken om bestanden over en weer te sturen...
Ik heb wel interesse in het een en ander aan kinderspul voor mijn tweeling van 2 jaar.
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Aan de reakties te zien, merk ik dat er niet erg verder wordt gekeken dan de eerste pagina's. Met verzoekjes als: "de tekeningen", "graag" of: "ook interesse" kan ik helaas niet veel. Dat ik intussen gewoon via Dropbox verstuur is waarschijnlijk niet duidelijk geworden door verder te lezen. Heb wel eens aan de moderator gevraagd om oudere posts te kunnen verwijderen omwille van de leesbaarheid, maar dat is niet het beleid.
Het is ook niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen kijk dan op #51, #52 en #58 of op #155 (daar had ik alles weer even bij elkaar gezet).
Geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox. Hopelijk is dit een duidelijker uitleg van mijn werkwijze.
Intussen werk ik nog aan één nieuwe complete lijst, dus geen .jpg's meer met titels. Hopelijk zorgt dat niet voor nóg meer verwarring.
 
Laatst bewerkt:

Shadow2011

Nieuw lid
5 aug 2016
1
0
Hallo ik was op zoek naar bouwtekeningen van poppenhuis en/of meubels van karweipost en kwam op dit forum terecht. Ik zie dat u daar bouwtekeningen van heb. Ik zou graag de 4005 en 4006 en blad 3 en 4 poppenhuis meubels willen. Wilt u deze met mij delen? miniaturen.van.monique@gmail.com alvast bedankt voor de moeite.
 

sgtbean

Nieuw lid
19 sep 2016
4
0
Hallo quatorze,
goede actie! Ik heb ook een pb gestuurd met "een paar" wensen ;)

Alvast bedankt!!!
 

Wijtskes

Nieuw lid
16 apr 2016
3
0
Geen idee hoe ik dit heb gemist maar ik zie nu pas dat ik een bericht heb. De link is echter niet meer actief. Kan ik hem nogmaals krijgen? Ik heb er nog steeds belang bij
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Voor mij ook graag als dat mogelijk is. Heb van Karweipost nog steeds een poppenhuis in de doos (niet afgebouwd) in de doos staan.
Ook weer eens aan gaan beginnen.
 

jogo

Nieuw lid
28 nov 2013
2
0
Hallo Quartorze, mag ik van jou de tekeningen van karweipost 8008 en/of 5602 de Kraanwagen?
Mijn kleinkinderen vermaken zich met alle kleine stukken hout die ik in de werkplaats heb liggen, daarvoor laten ze het mooiste speelgoed dat ze hebben in de hoek liggen en die kraanwagen zal ze best van pas komen.

Quatorze al vast bedankt.

grt. jogo
 
Laatst bewerkt:

jogo

Nieuw lid
28 nov 2013
2
0
Quatorze, mede namens de kleinkinderen hartelijk dank voor de tekeningen, de komende tijd hoef ik me niet te vervelen.:eek:
 

lucscen

Nieuw lid
29 feb 2016
3
0
Hallo Quatorze,

Zou je mij ook een dropbox link kunnen sturen naar de tekeningen. Alvast reuze bedankt voor de moeite!
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Het is voor mij het duidelijkste als u even #206 op pagina 21 leest.
Ik wil wel een link sturen, maar ik weet nu niet over welke tekeningen het,wat u betreft,gaat.
Momenteel heb ik namelijk niets meer in Dropbox staan.
 
Laatst bewerkt:

lucscen

Nieuw lid
29 feb 2016
3
0
Graag wil ik de tekeningen nrs 4091,4092,4093,4094,4252,4254,4075,4294,1393,232 als dit mogelijk is!
Dbv
Lucscen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.