Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Dan ben ik ook wel erg benieuwd naar wat er allemaal voor leuks tussen zit! Zou je mij ook het linkje door kunnen sturen?
 

Loco74

Nieuw lid
16 apr 2016
4
0
ik zoek een tekening van het poppenhuis Cameleon wie kan mij hier aan helpen
alvast bedankt

Zou ik ook een linkje kunnen krijgen om de dropbox te kunnen kijken
 
Laatst bewerkt:

Annet rijff

Nieuw lid
16 apr 2016
2
0
Heeft er iemand voor mij een bouw tekening van een exmouth poppenhuis? Ik heb zelf de grote cameleon maar wil zo graag de kleine erbij maar ze worden niet meer verkocht. Dank je wel alvast.
 

Loco74

Nieuw lid
16 apr 2016
4
0
zou ik ook een PBtje kunnen krijgen voor Dropbox voor de tekening van Cameleon nr 4005
alvast bedankt
 

Loco74

Nieuw lid
16 apr 2016
4
0
bedankt ik heb hem binnen
zou ik van 4091, 4092, 4093 en 4094 ook nog een pb mogen hebben
 

jerry

Nieuw lid
16 mrt 2014
1
0
Hallo ik ben allang op zoek naar de volgende tekeningen van Karweipost,de spaarpot beren .Heeft iemand deze nog,vroeger ooit een keer uitgeleend nooit meer terug gekregen.
 

houtmans

Actieve deelnemer
14 jul 2012
49
1
Je leest hier niets anders dan over "PB", zijn dat soms geheime tekeningen tegenover andere leden?
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
376
63
Beverwijk. Noord Holland
Je leest hier niets anders dan over "PB", zijn dat soms geheime tekeningen tegenover andere leden?

Er is niets geheims op het forum. Als je dit draadje goed leest zul je zien hoe het werkt. De forumleden zoeken een tekening uit (zie #155) die ze graag willen hebben en ik, en anderen ook, sturen die op via een persoonlijke link naar Dropbox of Wetransfer omdat het vaak grote bestanden zijn en niet alles via de mail kan. Als je alleen de berichten over PB's leest, mis je de opzet over dit onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.