Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaroLina

Nieuw lid
17 okt 2018
1
0
Hallo Quatorze,
Bent u mogelijk in het bezit van de bouwtekening van victoriaans poppenhuis 3060 van karweipost?Hoor graag van u.
Mrvrg Carla

- - - Updated - - -

Hallo Quatorze,
Bent u mogelijk in het bezit van de bouwtekening van victoriaans poppenhuis 3060 van karweipost?Hoor graag van u.
Mrvrg Carla
 

Wenzy1975

Nieuw lid
12 feb 2019
2
0
Heeft u deze werktekeningen nog?

Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Kan er wel een kopie van scannen, in delen, want de tekeningen zijn nogal groot en dubbelzijdig.

Ik vond zojuist uw bericht maar deze is al van heel wat jaren geleden.
Heeft u nog werktekeningen van poppenhuizen 1:12.
Ik wil zelf graag een poppenhuizen bouwen met hier en daar een aanpassing naar mijn eigen smaak. 😉😁
Ik vind de standaard huizen die te koop worden aangeboden saai.
Plus zelf maken is veel leuker.
Zo niet kunt u mij dan een tip geven waar ik bouwtekeningen kan vinden.
Vriendelijke groet, Wendy
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Aan de reakties te zien, merk ik dat er niet erg verder wordt gekeken dan de eerste pagina's. Met verzoekjes als: "de tekeningen", "graag" of: "ook interesse" kan ik helaas niet veel. Dat ik intussen gewoon via Dropbox verstuur is waarschijnlijk niet duidelijk geworden door verder te lezen. Heb wel eens aan de moderator gevraagd om oudere posts te kunnen verwijderen omwille van de leesbaarheid, maar dat is niet het beleid.
Het is ook niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen kijk dan op #51, #52 en #58 of op #155 (daar had ik alles weer even bij elkaar gezet).
Geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox. Hopelijk is dit een duidelijker uitleg van mijn werkwijze.
Intussen werk ik nog aan één nieuwe complete lijst, dus geen .jpg's meer met titels. Hopelijk zorgt dat niet voor nóg meer verwarring.

Uit post #206 van quatorze...
 

Wenzy1975

Nieuw lid
12 feb 2019
2
0
Beste Quatorze,

Zou u mij een dropbox link kunnen sturen van de volgende bouwtekeningen?

Karweipost 4294 kinderpoppenhuis vloeroppervlak ± 80cm x 40 cm
Karweipost 4005 Cameleon poppenhuis met 9 kamers 2 versies: als Victoriaanse villa en als Patriciershuis. Afmeting: 86 cm lang,40 cm breed en 76 cm hoog.
Karweipost 4006 Poppenhuis Marianne schaal 1:12. Met veranda en balkon, 9 kamers. 5x A2 blad. Twee verdiepingen en balkon. Veel railingen en trappen en sierlijke ramen en deuren. Niet gemakkelijk! 82 cm lang, 72 cm breed, 96 cm hoog. Materiaal benodigd: 1x plaat 244 x122x 0,9 cm en 1x plaat 61 x 122 x 0,9cm

Met vriendelijke groet,
Wendy
 

wt1986

Nieuw lid
8 aug 2017
2
0
Beste Quatorze, zou jij de tekeningen kunnen sturen van:
- Karweipost 4006 Poppenhuis Marianne schaal 1:12
-
20jarigjubileum poppenhuismeubeltjesschaal 1:12
- Karweipost 4294 kinderpoppenhuis

Mijn dank is groot!
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
@Vittiro
@bartjam

In Dropbox staat niets. Daar zet ik alleen de tekeningen in die je hebt uitgezocht.
Voor mijn werkwijze: zie post #206 of hierboven, zoals MarcelG in #303 nog eens heeft aangehaald.
 

derks1007

Nieuw lid
12 mei 2019
5
0
Gardenman heeft u voor mij de tekeningen: Torenkraan 4061 en de auto-carrier 5625
heel graag vr.gr derks1007
 

derks1007

Nieuw lid
12 mei 2019
5
0
hallo quatorze,

als het kan zou ik graag de volgende tekeningen van u willen hebben.

ladderwagen, blad 1 en 2
vogelhuisjes en voederplanken
schilderachtige hollandse windmolen karwei post 216
dumptruck karweipost 4288
trucker met oplegger 60er jaren
(toren)hijskraan) karweipost 4061
auto carrier met 3 vrachtwagens karweipost 5625
windmolenzager karweipost 232
kraanwagen karweipost 8008
kraanwagen karweipost 5602
londense dubbeldekker karweipost 5598
camper
enorme kiepauto karweipost 1393
landrover karweipost 5648
speedboot met trailer voor landrover karweipost 5657

het is een hele lijst en ik hoop dat u hiervoor tijd heeft.

alvast bedankt

gr marc

Ook ik zou deze tekeningen graag willen hebben
derks1007
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Het is nogal een verwarrend geheel. Ik weet ook niet wie Gardenman is of aan wie de vraag wordt gesteld (wie o wie).
Kijkt u maar even op post #206 hoe mijn werkwijze is. Het lijkt nu nog een beetje op kiezen in het wilde weg of kiezen wat een ander leuk vindt

met vr gr
quatorze
 

martijnvdh

Actieve deelnemer
24 apr 2018
69
1
@Quatorze

Mocht er nog gelegenheid zijn, ik zou interesse hebben in nrs 1393 (kiepauto), 4288 (dumptruck) en 5648 (Landrover).

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.