Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 31 van de 31 EersteEerste ... 21293031
Resultaten 301 tot 307 van de 307
    Hallo Quatorze,
    Bent u mogelijk in het bezit van de bouwtekening van victoriaans poppenhuis 3060 van karweipost?Hoor graag van u.
    Mrvrg Carla

- - - Updated - - -

Hallo Quatorze,
    Bent u mogelijk in het bezit van de bouwtekening van victoriaans poppenhuis 3060 van karweipost?Hoor graag van u.
    Mrvrg Carla

Heeft u deze werktekeningen nog?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quatorze Bekijk Berichten
    Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Kan er wel een kopie van scannen, in delen, want de tekeningen zijn nogal groot en dubbelzijdig.
    Ik vond zojuist uw bericht maar deze is al van heel wat jaren geleden.
    Heeft u nog werktekeningen van poppenhuizen 1:12.
    Ik wil zelf graag een poppenhuizen bouwen met hier en daar een aanpassing naar mijn eigen smaak. 😉😁
    Ik vind de standaard huizen die te koop worden aangeboden saai.
    Plus zelf maken is veel leuker.
    Zo niet kunt u mij dan een tip geven waar ik bouwtekeningen kan vinden.
    Vriendelijke groet, Wendy

Aan de reakties te zien, merk ik dat er niet erg verder wordt gekeken dan de eerste pagina's. Met verzoekjes als: "de tekeningen", "graag" of: "ook interesse" kan ik helaas niet veel. Dat ik intussen gewoon via Dropbox verstuur is waarschijnlijk niet duidelijk geworden door verder te lezen. Heb wel eens aan de moderator gevraagd om oudere posts te kunnen verwijderen omwille van de leesbaarheid, maar dat is niet het beleid.
    Het is ook niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
    Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen kijk dan op #51, #52 en #58 of op #155 (daar had ik alles weer even bij elkaar gezet).
    Geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox. Hopelijk is dit een duidelijker uitleg van mijn werkwijze.
    Intussen werk ik nog aan één nieuwe complete lijst, dus geen .jpg's meer met titels. Hopelijk zorgt dat niet voor nóg meer verwarring.
    Uit post #206 van quatorze...

Beste Quatorze,

Zou u mij een dropbox link kunnen sturen van de volgende bouwtekeningen?

Karweipost 4294 kinderpoppenhuis vloeroppervlak ± 80cm x 40 cm
    Karweipost 4005 Cameleon poppenhuis met 9 kamers 2 versies: als Victoriaanse villa en als Patriciershuis. Afmeting: 86 cm lang,40 cm breed en 76 cm hoog.
    Karweipost 4006 Poppenhuis Marianne schaal 1:12. Met veranda en balkon, 9 kamers. 5x A2 blad. Twee verdiepingen en balkon. Veel railingen en trappen en sierlijke ramen en deuren. Niet gemakkelijk! 82 cm lang, 72 cm breed, 96 cm hoog. Materiaal benodigd: 1x plaat 244 x122x 0,9 cm en 1x plaat 61 x 122 x 0,9cm

Met vriendelijke groet,
    Wendy

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2013
    @Wenzy1975: kijk even in je postbox

Beste Quatorze, zou jij de tekeningen kunnen sturen van:
    - Karweipost 4006 Poppenhuis Marianne schaal 1:12
    -
    20jarigjubileum poppenhuismeubeltjesschaal 1:12
    - Karweipost 4294 kinderpoppenhuis

Mijn dank is groot!