Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
Werktekening in PDF van karweipost

Kan iemand voor mij deze bouwtekeningen scannen en aanleveren in PDF? Ik had gisteren ook al een post geplaatst maar kan het niet meer vinden. Het gaat om de volgende nummers;
Karweipost4092
4091
eetkamermeubeltjes
woonkamermeubeltjes
schaal 1:12 dressoir tafel stoel
schaal 1:12 3+2 zitsbank salontafel bijzettafel stoel
Karweipost4094

4093
slaapkamermeubeltjes

keukenmeubeltjes
schaal 1:12 bed nachtkastje kast toilettafel
schaal 1:12 5 delige keuken met fornuis

Bovendien zoek ik ook nog de bouwtekening van het poppenhuis met serre, ook wel Bellevue genoemd nummer 8003 van Karweipost. Ik heb hier de afbeelding van toegevoegd. Wie kan mij hieraan helpen ?? 13015602_10208115216190618_3962471942532106322_n.jpg
P.Lamers misschien ??

Met vriendelijke groet,
Pauline B
 
Laatst bewerkt:

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
beste pauline de tekening 8003 heb ik de anderen moet ik na kijken maar pdf dat kan ik niet
ik woon in Driel misschien langs komen
gr P Lamers
 

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
Hallo Piet Lamers,
Ik zag in eerdere berichten staan dat ze de tekeningen van Karweipost aan het scannen waren voor u en dat wordt meestal in PDF gedaan ( leesbaar in het programma Acrobat Reader) vandaar dat ik het aangaf. Is het misschien mogelijk om die tekening 8003 op te sturen naar mij dat ik het zelf kan scannen ?? Hoe heeft u anders de tekeningen die gescand zijn aangeleverd gekregen? Langskomen is voor mij helaas geen optie.
Met vriendelijke groet,
Pauline B
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
beste pauline
mijn vrouw en ik zijn hier geen helden in
ik zal het morgen aan onze jongste zoon vragen of hij dat kan;
de man die ze voor ons op pdf zet doet dat in de wintermaanden
ík heb nr 8003 op pdf staan maar de nrs 4091 4092 4093 4094 nog niet
je hoort nog van ons
gr P Lamers
 

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
Dankjewel Piet, ik hoor dan wel hoe we die PDF bij mij kunnen krijgen, ik heb op dit forum al eens eerder tekeningen van Karweipost gekregen (in 2016) en die werden gepost in de Dropbox, waar ik ze dan op kon halen via een link. Misschien dat uw zoon dit weet hoe dat gaat. En anders komen we er vast wel uit. Voor mij is nr. 8003 echt het belangrijkste omdat ik die tekening nodig heb binnenkort. De andere nummers zijn poppenhuis meubeltjes. Nogmaals bedankt voor de reactie. De tekeningen van 8003 zijn te groot om te mailen. Vandaar dat dit wel via de Dropbox kan.

Met vriendelijke groet,
Pauline B
 

Longjohn

Nieuw lid
22 mei 2018
6
0
Quatorze,
Is de dropbox met tekeningen ook voor mij toegankelijk? ik heb al wat linkjes in deze thread aangeklikt, maar er opent zich niets. Wat leuk om hier tekeningen te kunnen vinden. De trapjes en het zaagbakje lijken mij leuke tekeningen om eens mee aan de slag te gaan.

Groet, Jelke
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
60
Beverwijk. Noord Holland
Beste Jelke,

Als je interesse hebt in sommige bouwtekeningen kijk dan op #155 (daar had ik alles weer even bij elkaar gezet).
Geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox. Hopelijk is dit een goede uitleg van mijn werkwijze.
Het is niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.

met vr gr
quatorze
 

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
Beste Louis Quatorze,

Zou je voor mij de Mini-meubeltjes in je Dropbox willen zetten? Als het goed is zijn dat de nrs 4091 4092 4093 4094 van Karweipost die ik in een andere lijst van jou was tegengekomen.
Bij voorbaat dank
:D

Met vriendelijke groet,
Pauline B
 

Longjohn

Nieuw lid
22 mei 2018
6
0
Hallo Louis,
een mooie lijst van werkstukken. Mijn interesse gaat uit naar de ;
torenkraan
opvouwbaar keukentrapje
dieplader hijskraan
hollandse poldermolen
Houten klok
houten kuipen maken
open trap zelf maken
zaagbankje
zonnewijzer

Alvast bedankt voor het zenden.

J.
 

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
Beste Piet Lamers,

Zoals je misschien verderop al gelezen hebt, heb ik inmiddels de de nrs 4091 4092 4093 4094 al ontvangen via mijn Dropbox. Dus ik hoef alleen nog maar nr. 8003 te ontvangen.

Met vriendelijk groet,
Pauline B

beste pauline
mijn vrouw en ik zijn hier geen helden in
ik zal het morgen aan onze jongste zoon vragen of hij dat kan;
de man die ze voor ons op pdf zet doet dat in de wintermaanden
ík heb nr 8003 op pdf staan maar de nrs 4091 4092 4093 4094 nog niet
je hoort nog van ons
gr P Lamers
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
beste pauline als er iemand bij ons binnenkomt wordt hij doorgestuurd
hij staat al op pdf
gr piet lamers
 

Homer1960

Nieuw lid
29 jul 2013
13
5
Hallo quatorze,
Als Opa van een bijna 1 jarig manneke, en hobby houtbewerker, zou ik graag een aantal tekeningen willen krijgen; zou dat mogelijk zijn?
Het gaat om:
- 4288 Dumptruck
- 4061 Toren hijskraan
- 8008 Kraanwagen
- 5602 Kraanwagen
- 5648 Landrover

Ik hoop dat het mogelijk is; alvast bedankt.
gr. Henk
 

Pauline B

Nieuw lid
19 mei 2016
8
0
@spaander
Dankjewel voor de uitleg, ik heb de tekeningen doorgegeven aan Quatorze :D

- - - Updated - - -

@quatorze : u heeft een pb ;)
 

Pieter B

Nieuw lid
6 jul 2018
3
0
Beste Quartorze,
Ik werd getipt dat u werktekeningen hebt van het vroegere Karweipost. Ik ben opzoek naar een werktekening van een vuurtoren. Dit zou gaan om nr. 6023. Maar als u of iemand anders een andere heeft ben ik uiteraard ook geïnteresseerd.
Groet,
Pieter B
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.