Paaltje

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Een tijdje terug in Zwolle een stukje hout opgehaald. Iep 25 bij 25 maal 170 in cm :eek:
Jolanda heeft een beeld gemaakt en ik er de console voor. Recht toe recht aan. 25 cm met de hand is wel afzien.
IMG_8219.jpg
IMG_8220.jpg
IMG_8224.jpg
IMG_8223.jpg

Geen moeilijk klusje maar wel leuk om te doen, komt bij dat ik het iedere dag zie.
hg Hugo
 

Bijlagen

  • IMG_8222.jpg
    IMG_8222.jpg
    102,8 KB · Weergaven: 251
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Heel mooi gemaakt hoor! Maar dat werk van Jolanda is zeker ook mooi! Waar is daar meer van te zien?


Fons
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Het paaltje stelt niet zo veel voor. Het beeld is van een soort kunststof. er worden lapjes stof aan gehangen. Die zijn weer met een soort kunsthars ingesmeerd, meer doordrenkt. Laten drogen waarna het keihard word. Daarna geverfd en in de blanke lak gezet.
We hopen dat het heel blijft. Het is ook een beetje een experiment. Er kan altijd nog een bronzen afgietsel van gemaakt worden. Jolanda is creatief bezig met haar handen, kleien handwerken en dit beeld . Meer voor ons zelf en familie. Ik ben best wel een beetje trots.

hg Hugo
 
A

Athanor

Guest
Altijd waardevol, creatieve mensen! Complimenten aan Jolanda, hopelijk mag je regelmatig een console maken!

Fons
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Als het materiaal waar het in is gedoopt pretex is, dan blijft het buiten zo wie zo jaren goed.
Mijn vrouw heeft er eentje gemaakt dat al ca 4 jaar buiten staat en nog steeds goed is, terwijl er niets meer aan gedaan is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.