Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Paaltje

Paaltje

Een tijdje terug in Zwolle een stukje hout opgehaald. Iep 25 bij 25 maal 170 in cm
    Jolanda heeft een beeld gemaakt en ik er de console voor. Recht toe recht aan. 25 cm met de hand is wel afzien.
    IMG_8219.jpg
    IMG_8220.jpg
    IMG_8224.jpg
    IMG_8223.jpg

Geen moeilijk klusje maar wel leuk om te doen, komt bij dat ik het iedere dag zie.
    hg Hugo
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door armadaman; 29-09-13 om 10:44.

Mooi beeldje erop ook! Wat voor materiaal is het?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Kijk ...daar staat zo'n balk toch erg goed....stuk beter dan hier op de houtstapel !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Athanor
    Guest
    Heel mooi gemaakt hoor! Maar dat werk van Jolanda is zeker ook mooi! Waar is daar meer van te zien?

Fons

Het paaltje stelt niet zo veel voor. Het beeld is van een soort kunststof. er worden lapjes stof aan gehangen. Die zijn weer met een soort kunsthars ingesmeerd, meer doordrenkt. Laten drogen waarna het keihard word. Daarna geverfd en in de blanke lak gezet.
    We hopen dat het heel blijft. Het is ook een beetje een experiment. Er kan altijd nog een bronzen afgietsel van gemaakt worden. Jolanda is creatief bezig met haar handen, kleien handwerken en dit beeld . Meer voor ons zelf en familie. Ik ben best wel een beetje trots.

hg Hugo

Athanor
    Guest
    Altijd waardevol, creatieve mensen! Complimenten aan Jolanda, hopelijk mag je regelmatig een console maken!

Fons

Als het materiaal waar het in is gedoopt pretex is, dan blijft het buiten zo wie zo jaren goed.
    Mijn vrouw heeft er eentje gemaakt dat al ca 4 jaar buiten staat en nog steeds goed is, terwijl er niets meer aan gedaan is.

Forum Rechten