Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: uitprinten item

uitprinten item

Grote Baas Jaap ,
    Is er een manier om een heel onderwerp uit te printen neem als voorbeeld Meubelmakerskistje II ?

Ja zekere, bij een repro waar ze een a0 plotter hebben.
    helaas kan ik het niet meer, misschien een ander op het forum wel???

john

@ rendew, niet dat ik zo weet. Je kunt wel een print screen maken, of je de schermafdruk saven als plaatje. Die plaatjes zou je weer in b.v. word aan elkaar kunnen knopen. Of wil je het als behang geprint hebben??

Geloof dat je het niet begrepen John wat ik bedoel is gewoon de teksten reacties van de de leden bedoel dus niet het uit printen van een tekening

@Rendew, even een edit, ik was wat te snel. Als je een draadje opent, verschijnt er in de grijze balk direct boven de postings een aantal opties, waaronder "onderwerp gereedschap". Daarin vind je de optie "toon afdrukvoorbeeld". Kun je daar wat mee?

jaap

Volgens mij bedoelt rené dat hij het hele onderwerp aaneen wil kunnen zien (en printen), niet per pagina met 10 reacties. Toch?

Rene wil denk ik inderdaad het gehele topic in 1 keer kunnen afdrukken ipv pagina per pagina aanklikken en afdrukken. En dat kan denk ik niet momenteel.

Yep het gehele onderwerp heb ik inmiddels al gedaan volgens de methode van jaap en vervolgens kan je dan onderaan aan klikken van :toon 40 artikelen op een pagina .

Je print dan alleen de tekst uit geen plaatjes

je kan ook de pagina's uitprinten via je internet browser natuurlijk... dan heb je normaal gezien de prentjes ook. Maar dan is het nog steeds pagina per pagina denk ik

Haha, idd verkeert begrepen.

Forum Rechten