Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Oneway op Marktplaats

Helaas ver buiten mijn budget, maar misschien toch interessant om even te melden.

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...reviousPage=lr

Edit: als je op MP zoekt bij houtdraaibanken staat er ook een Inca vlak/vandiktebank. Niet in de goede categorie dus, maar het is wel een naam die ik hier vaak langs zie komen.
    Laatst gewijzigd door Toonboog; 27-09-13 om 15:11.

pff belachelijk hoog bedrag!
    wel een erg mooie bank trouwens:P

Rolls Royce onder de banken. Directeur van Oneway is trouwens een Nederlander (in Canada).
    Een collegadraaier heeft een Lignotec, ook zo'n beest; nieuwprijs 8000 euries.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

nette draaibank inderdaad, die 24 inch centerhoogte klopt niet dat is de draaidiameter(swing), centerhoogte is 12 inch dus 30 centimeter.
    Je kan altijd een tegenbod doen Rene

Pieter de Lignotec is een houtvocht meter, ik denk dat je de lignolathe bedoelt, inderdaad een fijne bank ik mag er af en toe wel eens mee spelen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ik ben bang dat hij over 5000 jaar nog te koop staat.

Zijn enigste hoop is dat ie maar een gek nodig heeft. Wel interesse maar niet voor deze prijs.

Wat zou een behoorlijke prijs zijn voor deze draaibank?
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Nieuwprijs tussen de 5600 en 6000 dus tweedehands niet meer als de helft. Is nauwelijks gebruikt dan wat meer. Bij zo'n mooie bank kan ik me niet voorstellen dat ie weinig gebruikt is.

2500-3000 denk ik
    hangt er ook vanaf van je erbij krijgt natuurlijk

Forum Rechten