Vaas goudenregen

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
vaasforum.jpg

Onlangs kreeg ik van een collega draaier een stammetje goudenregen. Een jaartje of zeven oud, dus dat moest wel lekker droog zijn.
Vandaag een vaasje afgemaakt. Prachtige tekening in het hout, maar oh,oh, wat is dat hard zeg.
groets,
arrie
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 244
  • image.jpg
    image.jpg
    100,3 KB · Weergaven: 269
Laatst bewerkt:

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
Onderkant beetje hol afgestoken,geschuurd en met was behandeld. Nix bijzonders dus. Mijn onderkanten zijn sowieso geen kunstwerken.
groets,
arrie
 

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
#nico: foto gemaakt met mobieltje toen de vaas net klaar was. Zal van de week in de studio een fatsoenlijk plaatje maken , toch nodig voor de website.
bedankt voor jullie commentaar.
groets
arrie
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.838
891
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Erg mooi. In dit geval vind ik het niet erg dat er geen spint meer aan zit - de tekening is zo ook al voldoende. Dat hard zijn vind ik overigens wel mee vallen - in mijn beleving draait gouden regen gewoon goed... Da's overigens een forse stam geweest ;-)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Hoe heb je de binnenkant gedaan. Net zo mooi als de buitenkant of zolang als je vingers zijn. En welke afmetingen.
Je hebt echt een fantastisch stuk hout.
 

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Mooi hoor Arrie.
Wat een mooi hout is het toch.

Ik vind de lijn in de vaas goed getroffen. Sierlijk, zonder overdrijving.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.