Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Vaas goudenregen

Vaas goudenregen

vaasforum.jpg

Onlangs kreeg ik van een collega draaier een stammetje goudenregen. Een jaartje of zeven oud, dus dat moest wel lekker droog zijn.
    Vandaag een vaasje afgemaakt. Prachtige tekening in het hout, maar oh,oh, wat is dat hard zeg.
    groets,
    arrie
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door rombo319; 23-09-13 om 15:59.

Damn die is mooi!
    hoe heb je de onderkant afgewerkt?

Mooie vaas. Strakke vorm. alleen jammer dat je al het spint weggedraaid heb.

gr mark

Onderkant beetje hol afgestoken,geschuurd en met was behandeld. Nix bijzonders dus. Mijn onderkanten zijn sowieso geen kunstwerken.
    groets,
    arrie

Een heel mooie vaas. Alleen jammer dat je afgeleid wordt door de omgeving. Op
    een witte of zwarte achtergrond zou hij veel beter uitkomen.
    Vrgr. Nico Oosthoek
    www.ambachtelijkhoutdraaien.com

Deze vind ik mooi. Hout komt goed tot zijn recht.

#nico: foto gemaakt met mobieltje toen de vaas net klaar was. Zal van de week in de studio een fatsoenlijk plaatje maken , toch nodig voor de website.
    bedankt voor jullie commentaar.
    groets
    arrie

Prachtige vaas!

Erg mooi. In dit geval vind ik het niet erg dat er geen spint meer aan zit - de tekening is zo ook al voldoende. Dat hard zijn vind ik overigens wel mee vallen - in mijn beleving draait gouden regen gewoon goed... Da's overigens een forse stam geweest ;-)

Forum Rechten