even voorstelen

patrick1969

Actieve deelnemer
7 sep 2013
38
0
Rotterdam
hallo mijn naam is Patrick Groeneveld ik kom uit Rotterdam hoogvliet ben hier gekommen door tezoeken op het internet naar dingen die over houtdraaien gaan in het algemeen pennen draaien ik heb er genoeg over gevonden alleen kan niets vinden over waar ik hier in de buurt eerst het met mijn Eigen ogen kan zien of zelf kan probeeren voor dat ik alles gaan gaat kopen
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Hoi Patrick,
Welkom op dit geweldige forum. Kijk eens op de website van onze nationale vereniging van houtdraaiers, Radius: www.houtdraaien.com
We hebben ook een afdeling in Rotterdam. Daar kunnen ze je vast verder helpen. Contactpersoon daar is Bert Rosbach. Zijn e-mailadres vind je op de website.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Patrick, welkom op het forum. O'peatey gaf al een enorm goede tip : Radius !! Daar kan je contact opnemen met de betreffende vereniging en kan je vele draaiers ontmoeten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.