Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009

Kwartetten met schuurvellen?

Dag allemaal,

Wie doet er mee een spelletje kwartetten? Ik heb een pak Abranet schuurvellen 115x230 liggen, korrel 80. Past op de Mafell UVA 115. Ik vermoed dat ik daar niet heel snel doorheen zal raken, spul gaat lang mee, en ben maar een simpele hobbyist. Mijn voorstel: tien vellen ruilen tegen tien van een andere korrel, liefst kleiner (de korrel dan, getal wordt dus hoger...). Heeft er iemand wat liggen? Heb 50 vel, dus ik kan het trucje maximaal 4 keer toepassen. Zo kan je een mooi 'kwartet' korrelgroottes bekomen.
    Normaal best duur spul dat Abranet, en zo kom je voor de kosten van een postzegel of 3 aan andere vellen. Toch fijn in tijden van crisis.

Enne, Baas, als ik stiekem heel groot denk, naast het Marktplein ook een Ruilbeurs opzetten? Op sommige fora wordt dit onderscheid ook gemaakt. Kan voor velen lucreatiever zijn dan ruilen voor geld...Het is maar een tip!

Hoor het graag!

Groet,

Glen

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Nog maar eens proberen...nooit weg om elkaar te helpen toch?

Groet,

Glen

Ik doe mee Moet volgende week even kijken welke vellen ik precies heb. De machine met vellen staat helaas niet hier. We moeten dus nog even contact hebben. Ook voor in de toekomst vast handig.

groeten

hmm mocht er iemand 50 mm velcro schuurpads hebben in fijne korrelmaten( zo vanaf 400 zeg maar dan wil ik zeker wel ruilen

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Hoi Nachtwacht, stuur maar even een pb voor verdere afhandeling, ben benieuwd!

groet,

Glen

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Hoi,

Nachtwacht en ik hebben elkaar reeds gevonden. Nog meer mensen die mee willen doen met een gezamenlijke inkoop? Het idee: alleen 50 vellen in een keer kopen is voor een hobbyist wat veel, dus een deel ruil je met de rest. Zo beschik je voor relatief weinig geld over een ruimere collectie aan korrels. Ik zie het een weekje aan, dus laat maar horen of je mee wil doen.

Het gaat dus om schuurvellen Abranet 115x230 mm.

Melden via pb aub.

Groeten,

Glen

Je PM box is vol Glen. Je moet er wat berichten uit gooien anders kan ik (en anderen) niks meer naar je sturen.

gr.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009
    dank je, je kan weer...

groet,

Glen

Forum Rechten