Tacker bostitch n80 kapot?!?

nbouwmeester

Nieuw lid
17 sep 2011
2
0
Beste forumleden ik heb pas geleden een tacker gekocht voor een zacht prijsje op marktplaats.
Alleen na het schoonmaken en smeren blijft hij lucht blazen.
Is dit normaal bij deze tacker en zo niet hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt heren!
 

samvg

Actieve deelnemer
11 apr 2012
123
0
Beste nbouwmeester,

Je vraag is mij niet geheel duidelijk. Wat bedoel je met luchtblazen? Schiet hij wel nagels?
Een tacker moet altijd zijn restlucht kwijt, de cilinder moet na het schot natuurlijk weer leeg.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Past de koppeling wel goed. Er zijn meerdere merken met verschillende passingen. De verschillen zijn soms moeilijk te zien.
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Als hij bij het overhalen van de trekker een blaasgeluidje maakt i.p.v. te schieten, moet je de druk wat hoger zetten. Als er continu lucht ontsnapt kijken waar het vandaan komt (koppeling of tacker zelf) . Ik zag dat er revisiesetjes met pakkingen verkrijgbaar zijn toen ik het model googlede.
 

Rene de Bruin

Nieuw lid
13 aug 2013
1
0
Als de lucht bij de schakelaar ontsnapt is er een o-ringetje gescheurd. Heb het zelf al een aantal malen meegemaakt. Even naar Rufast in Nieuwkuijk bellen. Die heeft de onderdelen zo liggen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.