Expositie Vormgevers in Hout op 17 en 18 oktober.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Wij gaan morgen (zondag) en Hemski is er dan ook. Ik zou het leuk vinden om wat forumleden te ontmoeten, alleen maar digitaal is ook wel kaal.

Fijne dag morgen,

jaap
 

mhermsen

Actieve deelnemer
27 apr 2009
29
0
Utrecht
jaap zei:
Wij gaan morgen (zondag) en Hemski is er dan ook. Ik zou het leuk vinden om wat forumleden te ontmoeten, alleen maar digitaal is ook wel kaal.

Fijne dag morgen,

jaap

Ik stel voor allemaal een rode strik in het haar ;-)

groet, marco
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
die rode strik heeft niet veel succes gehad, maar we hebben wel een hele leuke dag gehad. Weer natuurlijk super, veel te doen voor de kinderen en verder hout, heel veel hout, prachtige meubelen, snijwerk, ambachtslieden, super fijne sfeer; kortom schitterend.

jaap


ons aller hemski en houtmannetje


iets voor Ad of Rick


prachtig kastje van Annette Koehnen in peer en plataan




een nieuwe generatie houtbewerkers

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
het was mijn eerste bezoek aan de expositie, de verwachtingen waren erg hoog. de wandeltocht naar het fort was erg leuk. erg mooie locatie. vooral de geur van gebakken ui en hamburgers maakte me erg vrolijk. rustig hebben we alles bekeken. enkele hoogtepunten : werken van annette en de grappige kastjes van simon gort. volgend jaar ben ik weer van de partij!!!!


rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.