Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Kops houten snijplank (beuken met slaap)

Net weer een snijplank af. Ben persoonlijk wel tevreden over deze. Weer eens iets anders dan het dambord effect.
    Is als afscheidscadeau voor iemand die met pensioen gaat en van koken houdt.

Ik heb voor de tweede verlijming een paar domino's gebruikt om de onderlinge delen zo vlak mogelijk te houden, dat is me wel goed bevallen. Ik heb anders met verlijmen toch altijd wat moeite om de boel vlak te houden.

IMG_0460.jpg

IMG_0459.jpg

IMG_0452.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Zo kom ik natuurlijk nooit van mn snijplanken fetish af
    Houterig mannekke

Mooie plank. Wat heb je voor accenten gebruikt tussen de blokjes.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen om eerlijk te zijn. Het was een rest stukje hout wat ik met de lintzaag heb verzaagd, was redelijk goed te bewerken. Het heeft wel iets van mahonie, maar leek me op de kop weer een andere structuur te hebben.

er is al een hele verzameling snijplanken op t forum, en steeds zijn er nog nieuwe mooie ideeën, mooi geworden.
    GROETJES MOOTJE

Mooie plank maar wat ik me afvraag; is het welverantwoord om een houtsoort met slaap te gebruiken voor een snijplank?

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Ik ben er nog niet aan uit wat ik er nu van vind. Het ene moment vind ik de plank enigszins rommelig door gebrek aan symmetrie en dan vind ik dat, dat juist wel wat heeft...dus ik geef de plank het voordeel van de twijfel!

@Renault. Daar heb ik ook nog even over nagedacht, maar ik moet zeggen dat dit nog zo hard was dat ik er geen kwaad in zie.

Dank voor de verdere reacties.

Forum Rechten