Dealer Excalibur figuurzaag

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Oeiii....Baptist.....Heerlijke winkel, fijne mensen !!!! Ik kan daar niet komen en met lege handen weggaan....Altijd wel weer iets nieuws waarvan mijn gereedschapshart sneller van gaat kloppen....
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Erg bedankt voor het bericht dat deze nu ook bij Baptist te verkrijgen is. Ik heb vlak na dit topic contact gehad met Scies Miniatures SA in Zwitserland die Nederland in zijn verzorgingsgebied heeft en aangegeven dat we een Nederlands optie misten. ik had zelf toen Opitec aangegeven en inmiddels hebben die hem ook in het assortiment :) Opitec is voor hun natuurlijk helemaal interessant met een dekking in meerdere landen.

Top dat men goed begaan is met het merk en toch echt zijn best doet om een goede dekking te geven voor ons.

Trouwens erg leuk voor iemand die nog nooit bij Baptist is geweest om met Google Maps even binnen te wandelen :D https://maps.google.nl/maps?q=Bapti...0,11.52&gl=nl&t=m&z=17&cbll=51.980858,5.91181
 
Laatst bewerkt:

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
De prijs bij Opitec is vaak helemaal niet zo van belang voor de (soort) klanten die ze hebben ;)

Die maps link kwam ik bij toeval achter, want ik ben nog nooit bij Baptist geweest, ik zit in een wat andere wereld zeg maar haha. Maar dit zouden meer winkels moeten doen!
 
Laatst bewerkt:

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Ach prijzen en.... Zo rekent Axminster voor de EX-30 een prijs waar Baptist een EX-21 CE voor verkoopt. Zou je de ex 300 bij Baptist kopen dan betaal je bijna 300 euro meer. Nu weet ik niet in wat voor Wereld Meesleepbeest vertoeft maar als klant wil ik betalen voor een gemiddelde prijs en niet het gevoel hebben dat ondanks ..... ze me een poot uitdraaien.
 
Laatst bewerkt:

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Opitec is met bijna alles duur en toch loopt t al jaren als een trein, tja overheden enzo hé... scholen etc. Vaak hebben die helemaal geen tijd om te investeren naar zoektochten naar de goedkoopste spullen en is alles bij 1 tot enkele leveranciers het makkelijks en snelst. Tijd is immers ook geld en die lui zoeken, over het algemeen vaak, niet verder als ze thuis zitten ;) Voor de gemiddelde zzp en kleinbedrijf liggen dit soort dingen heel anders dan bij grote bedrijven. dan let je wel op de prijs. Axminster levert ook gewoon af in NL, op een mooi palletje. De verzendkosten maken het dan niet meer interessant door het gewicht van het apparaat. Garantie of problemen leveren dan ook weer wat moeilijkheden op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.