Dealer Excalibur figuurzaag

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb al van alles gelezen, mijn dank voor alle info overal! Maar ik heb dan toch nog een vraag.
Waar O Waar kan men in NL een Excalibur EX-21 figuurzaag kopen?
Of is er een alternatief hiervoor die net zo makkelijk werkt als deze zaag en dan met name zeer stil en het snel wisselen van de zaagjes.

Hartelijk dank :)
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Die had ik inderdaad al gezien, maar dat is dan ook de enige die ik kon vinden.
Zou het wel fijner vinden als er een dealer in NL zelf zit, anders kan ik m net zo goed uit Engeland halen (stuk goedkoper en moet m toch al laten verzenden) ;)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Hegner is een goed merk voor figuurzaagmachines. Dit is via de meeste gereedschapszaken goed te verkrijgen. Natuurlijk ook via diverse internetshops.
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Toch ben ik er niet geheel van overtuigd dat de Hegners hetzelfde gebruiksgemak hebben... Tja onze eisen zijn dan ook wel hoog hoor ;) Maar je moet wat als je wat mankeert he.
Als alternatief is het denk ik wel onze tweede keus om dan maar een Hegner Multicut SE te kiezen, maar alleen als het niet anders kan.
 

tuoh

Oud hout
Dat is inderdaad zo, Hegner 's zijn goede machines maar qua gebruiksgemak moeten ze toch heel wat veren laten ten opzichte van de Excalibur. Heb zelf ook eerst een Hegner gehad, maar na een testsessie op een Excalibur is de Hegner heel snel de deur uitgegaan, ik heb het mij nog geen minuut beklaagd.

Mvg,

André
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Bedankt voor het delen van uw ervaring Tuoh (Hout) :)
Aangezien er verder geen reacties zijn nog zou ik denken dat ze hier verder niet verkrijgbaar zijn in NL. Toch wel vreemd gezien het aantal aanbieders van Hegners dat er geen enkele handelaar tussen zit die dit gat heeft opgevult... Gat in de markt ey ;)
Helaas dus nog vast aan de Belgische of UK opties...
 

Karin (2)

Nieuw lid
10 mrt 2013
7
0
Nederland als afzetgebied is niet zo groot …
Achteraf gezien zou ik ook een Excalibur gekocht hebben i.p.v. een Hegner.
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Nah in NL wonen anders 6.4 miljoen mensen meer dan in Belgie, en daar kan t wel ;)
Gezien het aantal aanbieders van Hegners (toch zeker wel tientallen aanbieders) moet er wel een markt voor zijn zou ik zeggen...
En ik denk dat veel mensen graag een Excalibur zouden prefereren. Maar goed, nog geen 1 gevonden helaas.
 

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
lol... hmmz, wellicht dat de NLers daar eens een 'stokje' voor moeten steken dan haha
Ik gun mijzelf graag wat jullie ook hebben ;)

Tevens ben ik er niet gerust op om de figuurzaag bij de Belgische dealer te kopen omdat deze zowat elke Europese regel van online verkopen aan zijn laars lapt :(
 
Laatst bewerkt:

Meesleepbeest

Nieuw lid
15 sep 2013
11
0
Ow er is van alles mis met de 'eigen' regels die daar gehanteerd worden volgens onze Nederlandse maatstaven die, deels ook, door Europa gedicteerd worden. Neem aan dat die in België niet veel anders zouden moeten zijn??
De verkoper schuift bijvoorbeeld alle risico tijdens de verzending af op de koper, dus als mijn zaag zoek raakt of de postbode voetbalt er even mee, kan ik naar lala land en zou ik dus maar pech hebben. Terwijl het normaal is dat de verkoper verantwoordelijk is tot die zaag bij mij binnen staat.

Ik koop nogal veel online dus ik kijk daar gewoon altijd even naar. Heel specifiek de hele voorwaarden uitpluizen vind ik dan ook weer niet netjes om hier te doen.

Het kan uiteraard een top shop wezen waar alles altijd geweldig afgehandeld wordt, begrijp me niet verkeerd, maar dat weet ik niet en het risico is te groot om dat met een zaag van bijna 900 euro te proberen.
 
Laatst bewerkt:

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
...
De verkoper schuift bijvoorbeeld alle risico tijdens de verzending af op de koper, dus als mijn zaag zoek raakt of de postbode voetbalt er even mee, kan ik naar lala land en zou ik dus maar pech hebben. Terwijl het normaal is dat de verkoper verantwoordelijk is tot die zaag bij mij binnen staat....
Dat is inderdaad een onacceptabele voorwaarde. Dank voor je opheldering.
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Het heeft wel even geduurd, en daarom ook een "achteraf" bericht , maar er is nu in Nederland ook een adres waar je de Excalibur kunt bekijken en als je wilt, aanschaffen. Inderdaad een mooie machine en voor die mensen die wat meer willen een goed merk.
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Het heeft wel even geduurd, en daarom ook een "achteraf" bericht , maar er is nu in Nederland ook een adres waar je de Excalibur kunt bekijken en als je wilt, aanschaffen. Inderdaad een mooie machine en voor die mensen die wat meer willen een goed merk.


Heb gezocht op maar kan de winkel niet vinden. Zou u een link willen plaatsen of een pb aan mijn adres?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.