Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Dealer Excalibur figuurzaag

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb al van alles gelezen, mijn dank voor alle info overal! Maar ik heb dan toch nog een vraag.
    Waar O Waar kan men in NL een Excalibur EX-21 figuurzaag kopen?
    Of is er een alternatief hiervoor die net zo makkelijk werkt als deze zaag en dan met name zeer stil en het snel wisselen van de zaagjes.

Hartelijk dank

Nu is dit niet nederland maar belgie is toch om de hoek zal ik maar zeggen
    http://www.figuurzaagfiguurzagen.be/...calibur_21.htm
    Voor de rest weet ik absoluut nul , nul van deze dingen

Die had ik inderdaad al gezien, maar dat is dan ook de enige die ik kon vinden.
    Zou het wel fijner vinden als er een dealer in NL zelf zit, anders kan ik m net zo goed uit Engeland halen (stuk goedkoper en moet m toch al laten verzenden)

Hegner is een goed merk voor figuurzaagmachines. Dit is via de meeste gereedschapszaken goed te verkrijgen. Natuurlijk ook via diverse internetshops.

Toch ben ik er niet geheel van overtuigd dat de Hegners hetzelfde gebruiksgemak hebben... Tja onze eisen zijn dan ook wel hoog hoor Maar je moet wat als je wat mankeert he.
    Als alternatief is het denk ik wel onze tweede keus om dan maar een Hegner Multicut SE te kiezen, maar alleen als het niet anders kan.

Dat is inderdaad zo, Hegner 's zijn goede machines maar qua gebruiksgemak moeten ze toch heel wat veren laten ten opzichte van de Excalibur. Heb zelf ook eerst een Hegner gehad, maar na een testsessie op een Excalibur is de Hegner heel snel de deur uitgegaan, ik heb het mij nog geen minuut beklaagd.

Mvg,

André

Bedankt voor het delen van uw ervaring Tuoh (Hout)
    Aangezien er verder geen reacties zijn nog zou ik denken dat ze hier verder niet verkrijgbaar zijn in NL. Toch wel vreemd gezien het aantal aanbieders van Hegners dat er geen enkele handelaar tussen zit die dit gat heeft opgevult... Gat in de markt ey
    Helaas dus nog vast aan de Belgische of UK opties...

Nederland als afzetgebied is niet zo groot …
    Achteraf gezien zou ik ook een Excalibur gekocht hebben i.p.v. een Hegner.

Nah in NL wonen anders 6.4 miljoen mensen meer dan in Belgie, en daar kan t wel
    Gezien het aantal aanbieders van Hegners (toch zeker wel tientallen aanbieders) moet er wel een markt voor zijn zou ik zeggen...
    En ik denk dat veel mensen graag een Excalibur zouden prefereren. Maar goed, nog geen 1 gevonden helaas.

Ja, maar die Belgen tellen voor zes

Forum Rechten