Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Houten producten

Houten producten

Beste houtbewerkers,

Ik heb een webshop waarin houten sieraden en accessoires worden verkocht.
    Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt maar verwacht nu wat meer respons van hout bewerkers die met mij willen samenwerken.
    Op het moment importeer ik al mijn producten maar het is natuurlijk veel leuker als ze met de hand gemaakt zijn.
    Ik ben op zoek naar houten producten zoals:
    -iPad cases
    -iPhone cases
    -Portomonee's
    -Creditcard houders
    -Stropdassen
    -Strikken

Maakt u zulke soort producten of heeft u ideeën dan hoor ik dat graag.

www.woodjewels.nl

Hoi g-nick,

Ik kan je er niet aan helpen, maar je hebt leuke spullen op je website.

Groeten, Raymond

Handgemaakt gaan ze natuurlijk een stuk duurder worden
    Houterig mannekke

Pennen? Potjes? Serie werk zal het niet worden gezien de tijd die er in gaat zitten en er natuurlijk nooit 2 de zelfde zijn, de prijs zal er ook naar zijn dan....
    B.V. een handgemaakte houten pen, wat voor een bedracht denk jij die aan de man te kunnen brengen?

Ik ben zo vrij geweest deze zin te verbeteren:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-nick Bekijk Berichten
    Op het moment importeer ik al mijn producten maar het is natuurlijk veel leuker als ze door mezelf met de hand gemaakt zijn.
    Ik zou zeggen koop wat gereedschap en een stukje hout en ga aan de slag!

Succes

Gratis advies op ons forum. Voor de rest vraag ik me af of het commercieel interessant is om een schakel er tussen te plaatsen. Vele van ons verkopen rechtstreeks. Als er twee aan moeten verdienen en de verkoopprijs is door de markt bepaald dan blijft er voor beide maar de helft over.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten