Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Einhell RT-CC 315 U Kopen

Ik ben een tafelzaag aan het zoeken. Deze moet dienen om kleine stukken te zagen. Ik had gedacht van een Einhell RT- cc 315 U te kopen. Ik heb al een Incra Miter 1000HD. Wat denken jullie van deze combinatie? Qua tafelzaag wil ik rond de 500 euro uitgeven.....Iedere goede raad is welkom..
    Laatst gewijzigd door Rossi 46; 12-09-13 om 23:53.

Je schaft een van de mooiste verstekgeleiders aan die er zijn. Zelf heb ik een eenvoudiger model van incra maar dit terzijde , en dan wil je een zaagtafel uit de categorie lage kwaliteit aanschaffen. Kijk voor een goede tweedehands. Ook twijfel ik of eea past. De slots (gleuf) die incra gebruikt zijn volgens mij groter dan standaard europese maten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Je schaft een van de mooiste verstekgeleiders aan die er zijn. Zelf heb ik een eenvoudiger model van incra maar dit terzijde , en dan wil je een zaagtafel uit de categorie lage kwaliteit aanschaffen. Kijk voor een goede tweedehands. Ook twijfel ik of eea past. De slots (gleuf) die incra gebruikt zijn volgens mij groter dan standaard europese maten.
    THX voor de goede raad, maar ik heb geen idee van wat ik anders moet kopen qua zaag. Kan je mij hier raad in geven welke merken er nog zijn en mms beter zijn?

Zeker geen einhell kopen. Da's gewoon klare rommel, in mijn ogen enkel geschikt om brandhout mee te zagen.

Beter een goeie occasie dan nieuwe rommel, geschikte merken zijn volgens mij makita, bosch (blauw), metabo, festool)
    Je zal misschien even moeten zoeken en geduld hebben, of effe doorsparen voor een nieuwe.

Succes!
    Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Een goede Elektra Beckum PK200 of PK250 zal perfect voldoen. Deze zit in uw prijsklasse.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010
    ][/URL][/QUOTE]

Ik heb een einhell gehad. dat was ein HELL...en na 1 balkje brande de motor door.Kan exemplarisch geweest zijn maar t is allemaal plastic en dun staal.

Ok, ik heb nu zo een beetje begrepen dat ik GEEN Einhell moet kopen waarvoor mijn dank voor de tip's.
    Ik heb een 2de hands, Elektra Beckum PK200, gevonden voor 300 euro, maar ik ga nog even verder uitkijken. Zijn er nog eventuweel andere merken die wat goed zijn?
    Ik wil rond de 5a600 euro willen uitgeven.
    Tip's zijn welkom........

Een Inca is ook goed, is er alleen 2e hands.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten
    Een Inca is ook goed, is er alleen 2e hands.
    Hoe bedoel je?

Ze worden niet meer gemaakt.

Forum Rechten