Boom in huis.

Surpass

Nieuw lid
28 dec 2011
4
0
Ik heb misschien een wat vreemde vraag, maar ik ben op zoek naar een boom zoals in de afbeelding voor in mijn woonkamer.
Heeft iemand hier enig idee waar ik een dergelijke stam kan kopen of laten maken? Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik dit moet zoeken.
In mijn geval zal hij in ieder geval iets meer bescheiden van formaat moeten zijn.
Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen.

boom-225x300.jpg
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
je zou eens contact kunnen zoeken met een hoveniers bedrijf, die ruimen vaak tuinen uit, meestal wordt een boom dan brandhout, tenzij een woodworker hem red van de openhaard.

van de winter wordt er overal in gemeentes weer gekapt.
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Ik heb hier in de tuin nog een dode kastanje staan. Ben er nog steeds niet aan toe gekomen hem te kappen. Ik denk dat daar wel iets uit valt te maken. Kwestie van stam- en taklengte aanpassen.

Groet, Karel
 

Surpass

Nieuw lid
28 dec 2011
4
0
kijk daarom vind ik liefhebbersfora zoals deze top. Waar staat jouw dode kastanje Karel?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Moet wel een puik boompie zijn dat er ook een makelaar ingeschakeld is, ik gok er zelfs op dat je er zelfs een huis bij krijgt waar je kan vertoeven als je je boompje bewaakt ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.