Trasco zaagblad

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Bij een slijperij in de buurt kan ik Trasco zaagbladen kopen. Ik ken dat merk niet, maar is het wat? Echt goedkoop zijn ze niet.
 

robkooy

Nieuw lid
29 mrt 2009
20
0
Ik ken de frezen van JSO-Trasco, die zijn buitengewoon goed! Wanneer de zaagbladen van dezelfde kwaliteit zijn, dan zou ik naar die slijperij rennen en je slag slaan.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Nou ja, rennen, ik hoop dat ze volgende maand nog niet failliet zijn. Ik zit aardig door m'n zakgeld heen in elk geval.
 
A

Anonymous

Guest
Ik ken de zaagbladen ook niet, maar de frezen zijn inderdaad erg goed. Best prijzig, maar zeker hun geld waard. Als je een zaagblad hebt gekocht hoor ik graag hoe het bevalt.
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Seek zei:
Bij een slijperij in de buurt kan ik Trasco zaagbladen kopen. Ik ken dat merk niet, maar is het wat? Echt goedkoop zijn ze niet.

Ik heb diversen JSO frezen,profi.kwaliteit en goed na slijpbaar.Ook niet de goedkoopste trouwens.Met de kwaliteit van de zagen ben ik minder bekent :|
Om welke doorsnede gaat het en wat zijn dan de prijzen zoal :?:


Geurt


------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer---
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ik heb allen een prijs van een schulp blad. 200mm, 30mm gat, 2.8mm dik en 16 tanden. Kost 55 ex.
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Seek zei:
Ik heb allen een prijs van een schulp blad. 200mm, 30mm gat, 2.8mm dik en 16 tanden. Kost 55 ex.

Niet echt goedkoop :eek: Ik bestel mijn meeste ( Edesso)zaagbladen bij de Frezenshop.Professionele zaagbladen voor ± de helft van de catalogusprijzen :!: Multi -mate blad van 200mm met 30 tanden voor €32.80 ex.


Geurt


-----niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer------
 

Houtwurm

Actieve deelnemer
23 nov 2009
29
0
Probeer eens kanefusa zagen van kmwe standtijd van 400% op leitz , ik heb op een dubbele verstekzaag beide zagen gehad en kan het van die langer standtijd volledig beamen , en heb ze nu op alle zagen !
Ik heb nu ook schaafmessen van kanefusa geprobeert en zelfs dat is gladder en langer glad , alleen wel aanmerkelijk duurder ! en dat is met de zagen niet het geval
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.