Trend point to point

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
Dat soort frames wel gezien bij oude lampen, zou je zo kunnen gebruiken als je er een tegenkomt (bij een rommelmarkt o.i.d.). Anders dan dat nog nooit iets dergelijks gezien, ziet er simpel/zeer handig uit!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ik vind de prijs meevallen. Ik denk niet dat het makkelijk is om zoiets te vinden.Ik zou er een kopen en deze aanpassen. Of twee aan elkaar maken.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Hmm, 2 koppelen kan idd ook. Op axminster is die trouwens twee tientjes. Maar dan nog, zelf maken heeft ook iets he
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Toevallig een week of drie terug bij een kringloopwinkel een soort theelichthouder gekocht, die bestond uit zo'n vorm, met op alle kruispunten een metalen theelichthouder. Die heb ik verwijderd, boutje en moertje er door en voila.... Werkt als een zonnetje, hoewel hij wat groter zou moeten zijn. Maar ja, voor vijftig cent....

Ik heb overwogen om er punten op te maken maar het lijkt net zo makkelijk om met een potloodje even een stipje te zetten. Handig gereedschap, no-brainer tool.
 
Laatst bewerkt:

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Heckeman, kan je proberen hier een foto van te maken? Ben wel benieuwd. Zitten die bout en moer niet in de weg?
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen, zal het vanavond op een andere pc nog eens proberen.

Er zit niets in de weg omdat ik met potlood een markering maak in het 'kruispunt' van twee delen. Voor heel nauwkeurig werk is het ding ongeschikt, maar als het niet steekt op een halve mm werkt het prima.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.