Virusscanner

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik merk aan de iPad en iPhone ook dat de site server niet reageert niet zoals voorheen
Met de pagina terugknop gebeurt er iets vreemd hij gaat niet terug maar de bekeken pagina wordt opnieuw geladen
Pas na herhaaldelijk kom je terug op de overzicht pagina

Op de pc nog even met chrome geprobeerd de virusscanner slaat wel aan maar blokkeert de site niet echter de pagina laad niet of nauwelijks

Menno
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Staan nog steeds verboden links in de broncode,
Je kan alle files controleren op hacks in het admin menu.
Of anders moet je het forum opnieuw installeren, en daarna de install folder deleten.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.279
215
't hoofd van Overijssel
Pas vanaf vandaag krijg ik thuis een melding van mijn virusscanner Eset Nod 32 samen IE
Krijg de pagina dus niet meer geopend , zegt een trojan horse
Op mijn werk geen problemen nog
Hopelijk komt er snel een oplossing
iPad niet altijd voorhanden

Menno

Installeer eens Firefox om te kijken wat er dan gebeurt. Ben erg benieuwd of het inderdaad in IE explorer zit. Gister een andere computer met IE en Norton die had ook problemen. Firefox er op gezet en lopen als een zonnetje
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Druk maar eens ergens op de pagina op rechtermuisknop, dan bron weergeven.
Zoek op .biz

je ziet dan nu (veranderd steeds) birthdateunread.biz
Dat is een Russische website met trojan troep.

Dus ook al vindt je scanner niets, het is er nog wel
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb de nodige rommel verwijderd. Ik hoor graag of het nu goed is. Het was overigens geen virus, maar een verwijzing naar een site die eigendom is van Digital networks CJSC uit Rusland (Russian Federation) en dit bedrijf is blacklisted ivm spam. Dus met de geposte url wordt waarschijnlijk alleen geprobeerd reclame te posten, maar omdat het op de blacklist staat, gaan een aantal virusscanners op tilt.

Mijn apple's geven geen melding en de windows laptop van mijn vrouw ook niet, maar zie graag even de berichten verschijnen dat het probleem nu opgelost is, of niet.

in afwachting,

jaap
 

Joe

Actieve deelnemer
17 mei 2012
43
1
half uur geleden werd de toegang geweigerd.
Nu geen problemen meer!! :D
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Vanmorgen nog allerlei waarschuwingen van F-secure, nu geen één meer.
't werkt weer prima met i.e. 10 in de comp. weergave. Anders kan ik geen reactie plaatsen
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
De toegang tot het forum werd gedurende twee dagenvolledig geblokkeerd door de virusscanner. Hij gaf telkens een infectie aan. Nu is het weer in orde. Blij dat ik terug berichten kan lezen.

Dank je wel, Jaap

groeten
Ornament
http://www.houtsnijden.eu
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Jaap mijn gehele internet ligt eruit. Al vanaf donderdag. Maandag komt de monteur met een nieuw modem. Op mijn telefoon heb ik geen probleem gehad. Of het op mijn pc weg is kan ik later pas zeggen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.