Douwe daar kun je op bouwen

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
Wou mij even voorstellen, mijn naam is Douwe kolkman. Heb met een aantal van de forumleden waarschijnlijk al kennis gemaakt op de open dag van masave. Ik ben een student (werktuigbouwkunde) die in zijn vrije tijd druk bezig is met projecten in de trend van hout-, metaal- en leerbewerking. Dit doe ik met veel plezier, en zal ik ook zeker blijven doen.

Ik ben vrijwilliger bij het molenmuseum De Wachter in zuidlaren en "werk" daar in de weekenden om onderdelen van de molen te repareren, oud speelgoed te maken van hout, planken te zagen van bomen en kennis over hout en houtbewerken uit te wisselen.

Thuis ben ik in mijn werkplaats bezig om allerlij projecten te maken, momenteel oa. bezig met het fabriceren van een Cryptex (Puzzel uit de Davinci Code), Spintollen (om van wol een draad te spinnen) en een kleine (oscillerende) stoommachine.
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Welkom op het forum!

Ik heb je gisteren inderdaad al even gesproken en ik heb met veel bewondering je kistje bekeken. Dat belooft wat voor je toekomstige projecten!

Ik ben benieuwd naar je cryptex en ook zeker naar die stoommachine!

Groet, René
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum!

Het valt me op dat er veel werktuigkundigen zijn die de weg naar het hout ook gevonden hebben (mezelf incluis ;-))

Welkom hier Douwe!

Ik moest ook meteen aan Wilco denken toen ik dat van je hoorde! Dergelijke hybride werkers hebben de toekomst lijkt het wel. Zelfs André is na jaren houtbewerking aan het metaaldraaien en lassen geslagen;)

Fons
 

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
Welkom op het forum!

Ik heb je gisteren inderdaad al even gesproken en ik heb met veel bewondering je kistje bekeken. Dat belooft wat voor je toekomstige projecten!

Ik ben benieuwd naar je cryptex en ook zeker naar die stoommachine!

Groet, René