Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17
    Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2013

Douwe daar kun je op bouwen

Wou mij even voorstellen, mijn naam is Douwe kolkman. Heb met een aantal van de forumleden waarschijnlijk al kennis gemaakt op de open dag van masave. Ik ben een student (werktuigbouwkunde) die in zijn vrije tijd druk bezig is met projecten in de trend van hout-, metaal- en leerbewerking. Dit doe ik met veel plezier, en zal ik ook zeker blijven doen.

Ik ben vrijwilliger bij het molenmuseum De Wachter in zuidlaren en "werk" daar in de weekenden om onderdelen van de molen te repareren, oud speelgoed te maken van hout, planken te zagen van bomen en kennis over hout en houtbewerken uit te wisselen.

Thuis ben ik in mijn werkplaats bezig om allerlij projecten te maken, momenteel oa. bezig met het fabriceren van een Cryptex (Puzzel uit de Davinci Code), Spintollen (om van wol een draad te spinnen) en een kleine (oscillerende) stoommachine.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom Douwe !! Ben blij dat je er bij bent!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Welkom Douwe. Dat klinkt allemaal heel veelbelovend. Ben benieuwd naar foto's van je (draai)projecten.
    vr.gr. Jan Pranger.
    www.arstorno.nl
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Welkom op het forum!

Het valt me op dat er veel werktuigkundigen zijn die de weg naar het hout ook gevonden hebben (mezelf incluis ;-))

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Douwe, je bijdragen volg ik met genoegen. De speelsheid en creativiteit spat er af. Ik hou je in de gaten :-)

met vriendelijke groet
    klaas0639

Welkom op het forum!

Ik heb je gisteren inderdaad al even gesproken en ik heb met veel bewondering je kistje bekeken. Dat belooft wat voor je toekomstige projecten!