Houten schroefspindels in gebruik.

tuoh

Oud hout
Die freesjes van Ecopools ook maar in de vuilbak gegooid, een vergelijking met een zelfde freesje van ENT is gewoon niet mogelijk, deze laatste presteren 100x beter. Een veel langere standtijd en een beduidend beter freesbeeld, deze dingen zijn wel scherp.

Geen nabewerking meer nodig bij de ENT frezen, hier aan het werk in Kersen.
IMG_0098.jpg

The real stuff:p
IMG_0101.jpg
 
P

Pel

Guest
Ja André, met zulk mooi precisie werk kun je met goedkope freesjes inderdaad niets doen.

Groet Pel.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Prachtige dingen, André. Je bent de Da Vinci van het houtbewerken :)
Zou je eventueel overwegen om een setje voor een simpele bankschroef te verkopen? Zoiets als dit:
Wood-Vise---Basic-Kit_large.jpg
Het handvat en de 2 halve ringen om de bek aan te bevestigen kan de amateurhoutbewerker denk ik zelf wel maken:
BWVProductCollage.jpg
Ik denk dat ik ook voor andere beginners spreek als ik zeg dat daar grote interesse voor is, gezien de prijzen van een metalen werkbankspindel. Zou je productie van zo'n setjes overwegen voor de leden hier? Zo ja, heb je al een richtprijs?
 

tuoh

Oud hout
Prachtige dingen, André. Je bent de Da Vinci van het houtbewerken :)
Zou je eventueel overwegen om een setje voor een simpele bankschroef te verkopen? Zoiets als dit:
Bekijk bijlage 48714
Het handvat en de 2 halve ringen om de bek aan te bevestigen kan de amateurhoutbewerker denk ik zelf wel maken:
Bekijk bijlage 48715
Ik denk dat ik ook voor andere beginners spreek als ik zeg dat daar grote interesse voor is, gezien de prijzen van een metalen werkbankspindel. Zou je productie van zo'n setjes overwegen voor de leden hier? Zo ja, heb je al een richtprijs?

Hoef het zelfs niet te overwegen, die dingen liggen al klaar;)
Heb er nog twee op stock, eentje met een schroefdraad in Afzelia, het andere exemplaar heeft een schroefdraad gefreesd uit Haagbeuk.
Komende zaterdag kan je ondermeer deze spindels zien in Zwolle.

En omdat een plaatje meer zegt dan woorden, hierbij dus:p
IMG_0103.jpg

Voor meer inlichtingen graag via PB.
 

tuoh

Oud hout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.