Kistje in riegel esdoorn en purple hart

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
In mijn eerste bericht staat een foto van een juwelenkistje van esdoorn en purple hart. Er was nog wat over dus daar heb ik nog maar een kistje van gemaakt. Dit keer met een dubbele zwaluwstaart. Er gaat dan toch verrassend veel tijd in zo een klein kistje zitten...
PICT0179_.JPGPICT0174_.jpg
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
GAAF !!!!!!!
Maar had het super gaaf gevonden als je van het hele proces kiekjes had gemaakt en verteld hoe en wat .
Dus als je wat foto's hebt ...........KNAL HET EROP !!
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Foto's van het proces heb ik helaas niet, het komt er op neer dat je twee keer zwaluwstaarten zaagt. Eerst voor het purple hart, lijmen, een los stripje extraberop lijmen en vervolgens kleinere zwaluwstaarten zagen. Beetje lastig te verwoorden, ik zal proberen een schetsje te maken. Is sneller dan een fotoverslagje :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Wow...dus toch handwerk...Ik zat ook al te denken aan het systeem van Incra !!

Dit kistje wil ik wel eens van dichtbij zien.....Kom je toevallig morgen richting Zwolle ? :eek:
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Mooi kistje. Zwaluwstaarten zijn goed gelukt. Zien er ingewikkeld uit maar met wat geduld goed te maken. Spreek uit ervaring. Heb deze vorm ook al eens gepost.
Je werk heeft een hoog niveau van afwerking. Mooi om dat te zien
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik dacht dat het gemaakt was met incra.Niets mis mee maar handwerk alle achting. Ik hoop dit morgen te kunnen zien op de opendag.
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Tjonge, ik wordt er verlegen van.

Ik kom morgen naar de open dag. En als het mee zit kan ik het kistje meenemen. Nu heb ik natuurlijk wel de mooiste kant op de foto gezet...:)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
In mijn kissie zitten ook genoeg fouten door ontbrekende kennis /inzicht , onhandigheid en totaal gebrek aan geduld en het feit dat ik een chaotische zenuwenlijer ben maar voor de rest valt het wel mee (denk ik en / of hoop ik ;-)
Dus meenemen !!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.