Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Kistje in riegel esdoorn en purple hart

In mijn eerste bericht staat een foto van een juwelenkistje van esdoorn en purple hart. Er was nog wat over dus daar heb ik nog maar een kistje van gemaakt. Dit keer met een dubbele zwaluwstaart. Er gaat dan toch verrassend veel tijd in zo een klein kistje zitten...
    PICT0179_.JPGPICT0174_.jpg

Heel mooi sieraden kistje. Vooral de dubbele zwaluwstaart vind ik heel mooi naar voren komen.

Gr Marco

GAAF !!!!!!!
    Maar had het super gaaf gevonden als je van het hele proces kiekjes had gemaakt en verteld hoe en wat .
    Dus als je wat foto's hebt ...........KNAL HET EROP !!

Filmpjes mogen ook! Mooi kistje. Knap werk!

Mooi gedaan. Beetje hulp gehad van incra?

Foto's van het proces heb ik helaas niet, het komt er op neer dat je twee keer zwaluwstaarten zaagt. Eerst voor het purple hart, lijmen, een los stripje extraberop lijmen en vervolgens kleinere zwaluwstaarten zagen. Beetje lastig te verwoorden, ik zal proberen een schetsje te maken. Is sneller dan een fotoverslagje

Kan alleen maar zeggen, "prachtig", net als je vorige werkstukken.
    Vr.gr. Nico Oosthoek
    www.ambachtelijkhoutdraaien.com

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wow...dus toch handwerk...Ik zat ook al te denken aan het systeem van Incra !!

Dit kistje wil ik wel eens van dichtbij zien.....Kom je toevallig morgen richting Zwolle ?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Mooi kistje.

Mooi kistje. Zwaluwstaarten zijn goed gelukt. Zien er ingewikkeld uit maar met wat geduld goed te maken. Spreek uit ervaring. Heb deze vorm ook al eens gepost.
    Je werk heeft een hoog niveau van afwerking. Mooi om dat te zien

Forum Rechten