Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Aangeboden: gemengd pakket fijnhout

Te koop (uit nalatenschap): gemengd pakket fijnhout, w.o. afzelia, duvankol, eiken, esdoorn, kersen, mahonie, padock, wengé, zebrano van diverse afmetingen; inclusief enkele bladen fineer.
    Foto's kan ik toezenden via email (kon ze hier niet als bijlage toevoegen); bezichtigen is mogelijk (Doesburg).
    Als geheel af te nemen en af te halen.
    Prijsindicatie: € 700,- (= ong. 1/3 van de aankoopprijs van een Fijnhouthandel)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Aangeboden: gemengd pakket fijnhout

het is ook zo'n klein wereldje dat houtbewerken. haha kom ik je niet op marktplaats tegen dan wel op dit leuke forum.

groeten uit zwolle

rick koorman

Leuk; klopt, dat kleine wereldje. Ik was bij Baptist in Arnhem en daar hoorde ik van dit Forum. Was totaal onbekend voor mij. Kan me nog niet goed oriënteren.
    Groet,
    Paul

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koch
    Kan me nog niet goed oriënteren.
    Welkom Paul in de wondere wereld van het hout.

Wat bedoel je met dat oriënteren?
    Ennuh, wat doe jij zoal met hout?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koch
    Kan me nog niet goed oriënteren.
    Welkom Paul in de wondere wereld van het hout.

Wat bedoel je met dat oriënteren?
    Ennuh, wat doe jij zoal met hout?
    Ik doe uit liefhebberij het timmerwerk in en om het huis. Binnenshuis liefst in eiken en beuken; buitenshuis reparaties aan huis en schuur, en tuin'meubilair' (trellis, berceau) in hardhout. Houd van nauwkeurig werk en van gereedschap dat dat mogelijk maakt. Erg enthousiast over Festool; maar ook al meer dan 40 jaar trots op mijn duizendpoot Emcostar.
    Heb via die hobby voor hout en gereedschap iemand leren kennen die graag meubel(tje)s ontwierp en maakte (met veel inlegwerk en zo) en die daarvoor een aardige collectie fijnhout had verzameld. Helaas is hij veelte jong gestorven. Ik probeer nu de bijzondere houtsoorten die ik zelf niet bewerk te verkopen voor zijn weduwe. Op uitdrukkelijk verzoek van haar: voor een vriendelijke prijs, maar dan wel aan een echte liefhebber. Wie van hout houdt en juist al die verschillende soorten, die in de aanbieding staan, wil leren kennen, vraag ik een bod te doen.

Kwam de partij ook al tegen op marktplaats. Super partij maar mijn schuur puilt nu al uit. Heb helaas niet zo'n mooie opslag als op de foto's.

succes met het vinden van een liefhebber. Die is er vast!

marco

hier is de liefhebber dan ,nu nog 700 euro .. hopeloos gebeuren om iets optebouwen als 19jarige haha ,mijn grootste hobby in het houtbewerken is en blijft toch houtdraaien ..

neem eens voor de grap een kijkje ,,

http://www.patrix17.hyves.nl

gecondoleerd trouwens.

Bedankt voor je reactie, Houtenhard. Te laat, helaas; ik heb de partij enkele maanden geleden kunnen verkopen maar ben vergeten mij hier af te melden. Spijt me.
    Koch

Forum Rechten