Tijd om voor te stellen

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Hallo allemaal,

Ik zit alweer een tijdje op dit forum, en ik heb ondertussen een hoop nuttige, en mooie, onderwerpen gelezen. Mijn naam is René, en ik ben 3-4 jaar bezig met houtbewerken. Ik maar voornamelijk wat kleinere werkstukken. Zoals kistjes, stoeltjes, etc. Mijn laatste project is wat groter geworden, een bed voor mijn jongste dochter. Die is nu groot genoeg voor een echt bed. ;) Maar ja nu moet er nog een kast bij. Dus misschien toch nog een groot project binnenkort.

Hier onder een aantal voorbeelden van mijn werkstukken.

Kinderstoel.jpgkistje1.jpgtafeltje.jpg
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Bedankt voor de reacties. Het stoeltje heb ik 2 keer gemaakt (2 kinderen :D). Op de achterkant van de leuning staat hun naam ingesneden. Het is inderdaad een sieradenkistje, voor mijn vrouw. Van de restjes heb ik een kleiner sieradenkistje voor mijn moeder gemaakt, en van de restjes van de restjes ben ik nu nog kleiner kistje in elkaar aan het zetten. Grote kans dat die door 1 van mijn kinderen ingepikt wordt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.