Snooker tafel met naam in reliëf

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Voor een geode vriend kreeg ik ooit het idee iets te maken voor hun 5 jarig bestaan.
Na wat denk werk een poging gedaan om het beeld in mijn hoofd om te zetten in iets tastbaar.
Resultaat is niet 100% hoe ik het wou maar ze waren er wel zeer blij mee, vooral omdat het een ruwe bewerking was..
De zaak is een Bowling en snooker zaak , het beeld toont een snooker tafel met de naam erop in reliëf .
Tijdens een snooker partij is er per ongeluk een bal van de tafel langs achter in dit werkstuk beland.:mad:
Hij is er halverwege blijven insteken.;)
2013-08-23002706_zps33da7852.jpg
[/URL][/IMG]
Er zit al heel wat stof op want wij zijn ondertussen ook al 13 jaar verder en het staat nog steeds te pronken op het buffet.

Ik heb nog een aandenken gemaakt maar dit zal ik later nog plaatsen , moet de foto zoeken.
Groeten
Daniel
 
Laatst bewerkt:

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Leuk bedacht en uitgevoerd.
Dit zou ook het moment kunnen verbeelden waarop Badr ontdekte dat zijn talenten toch elders lagen.
 

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Lijkt mij onmogelijk om zo een bal in het hout te spelen. :) was een grapje.:cool:
Ik heb het helemaal in schets gezet hoe dit als eindresultaat moest worden. De bal is er achteraf in gezet langs de achterkant.

Daniel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.