Starmix stofzuiger

Bram

Actieve deelnemer
29 mei 2009
314
4
Oost-Vlaanderen, België
Ik heb een professionele stofzuiger nodig voor gewoon stofzuigwerk, om natte smurrie op te zuigen en als afzuiging voor mijn tafelzaag, freesmachine, schuurmachine etc.
Mijn lokale houtbewerkingswinkel raadt een model van Starmix aan, die automatisch begint te zuigen wanneer je de er op aangesloten machine (bvb je bovenfrees) gebruikt, dit lijkt mij zeer handig.
Starmix zou dé referentie zijn voor stofzuigers in de bouwsector, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Heeft iemand ervaring met dit merk of kent iemand de reputatie ervan?
Bedankt!
 

djw

Nieuw lid
19 feb 2009
17
0
ik heb een starmix ard 1425ews via probin gekocht voor 399 ex
uitstekende machine met 5m slang en rvs toehoren,
dit is dezelfde machine als de hitachi stofzuiger,alle twee met schoon(tril) maakfunctie.
ik ben er zeer tevreden mee,goede machine, werkt goed.
ik heb helaas geen vergelijk dus ik hoop dat je erwat aan heb groeten dirkjan.
 

Bram

Actieve deelnemer
29 mei 2009
314
4
Oost-Vlaanderen, België
djw zei:
ik heb een starmix ard 1425ews via probin gekocht voor 399 ex
uitstekende machine met 5m slang en rvs toehoren,
dit is dezelfde machine als de hitachi stofzuiger,alle twee met schoon(tril) maakfunctie.
ik ben er zeer tevreden mee,goede machine, werkt goed.
ik heb helaas geen vergelijk dus ik hoop dat je erwat aan heb groeten dirkjan.

Hallo,
ik heb er zeker wat aan. Gebruik je die met stofzakken of zonder? Hoe zit het met het automatische filterreinigingssysteem? Moet je vaak nieuwe filters kopen?
Bedankt!
 

djw

Nieuw lid
19 feb 2009
17
0
je kan hem zonder gebruikenik gebruik hem met filters en tril 1keer voor dat ik hem gebruik.hoe fijner de stof is die je op zuigt hoe eerder je een stofzuiger zak je moet gebruiken.
ik zou zeggen grof zonder zak ,fijn dus met,veel plezier er mee groeten dirkjan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.