Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Starmix stofzuiger

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2009

Starmix stofzuiger

Ik heb een professionele stofzuiger nodig voor gewoon stofzuigwerk, om natte smurrie op te zuigen en als afzuiging voor mijn tafelzaag, freesmachine, schuurmachine etc.
    Mijn lokale houtbewerkingswinkel raadt een model van Starmix aan, die automatisch begint te zuigen wanneer je de er op aangesloten machine (bvb je bovenfrees) gebruikt, dit lijkt mij zeer handig.
    Starmix zou dé referentie zijn voor stofzuigers in de bouwsector, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Heeft iemand ervaring met dit merk of kent iemand de reputatie ervan?
    Bedankt!

Re: Starmix stofzuiger

Ik heb geen ervaring met Starmix.

Ik heb een Protool die ik gekocht heb bij ToolsXL, bevalt me prima

ik heb een starmix ard 1425ews via probin gekocht voor 399 ex
    uitstekende machine met 5m slang en rvs toehoren,
    dit is dezelfde machine als de hitachi stofzuiger,alle twee met schoon(tril) maakfunctie.
    ik ben er zeer tevreden mee,goede machine, werkt goed.
    ik heb helaas geen vergelijk dus ik hoop dat je erwat aan heb groeten dirkjan.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djw
    ik heb een starmix ard 1425ews via probin gekocht voor 399 ex
    uitstekende machine met 5m slang en rvs toehoren,
    dit is dezelfde machine als de hitachi stofzuiger,alle twee met schoon(tril) maakfunctie.
    ik ben er zeer tevreden mee,goede machine, werkt goed.
    ik heb helaas geen vergelijk dus ik hoop dat je erwat aan heb groeten dirkjan.
    Hallo,
    ik heb er zeker wat aan. Gebruik je die met stofzakken of zonder? Hoe zit het met het automatische filterreinigingssysteem? Moet je vaak nieuwe filters kopen?
    Bedankt!

je kan hem zonder gebruikenik gebruik hem met filters en tril 1keer voor dat ik hem gebruik.hoe fijner de stof is die je op zuigt hoe eerder je een stofzuiger zak je moet gebruiken.
    ik zou zeggen grof zonder zak ,fijn dus met,veel plezier er mee groeten dirkjan

Forum Rechten