krat stoeltje van Rietveld in lariks

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Alweer een paar dagen thuis. We zitten niet zo dik in het meubilair, alles is nog onderweg vanuit Bangkok en ik was deze bij Haijo van de houtzagerij in Akkrum en hij had een fraai krat stoeltje van Rietveld staan. Na wat zagen en schaven kreeg ik een pakket plankjes mee, prachtig siberisch lariks. Het volgende bezoek was aan onze lokale ijzerwarenhandel in Joure, die Panasonic accuboormachines in de aanbieding had, het 14,4 V model. En nu had ik een goed excuus om er eentje aan te schaffen, want ook mijn gereedschap zit ergens in een container op zee. Gisteren maar een poging gewaagd en of het nou nog wat jetlag is, of gewoon onnozelheid, maar ik deed zo ongeveer alles verkeerd, maar uiteindelijk zit er 1 in elkaar. Zij het met schroefgaten in zicht waar dat niet had gemoeten etc. Maar wel veel schik. Dus zie hier mijn eerste werkstukje weer uit Fryslan ;).

jaap

IMG_6661.jpg

IMG_6658.jpg

IMG_6659.jpg

IMG_6660.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.