Uploaden foto's in bijlage beheer......heeel......erg traaag......lukt niet :(

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
gelukkig ;-)..ligt het niet aan mij hierzo :).....vreemde is wel dat 't voorheen prima lukte namelijk, daarom twijfelde ik of ik nou iets verkeerd deed, maar zelfs zeer kleine plaatjes lukte niet.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Rietveld_by_Rietveld_Rietveld_by_Rietveld_Krat_Stoel_Junior.jpg
Rietveld_by_Rietveld_Rietveld_by_Rietveld_Krat_Stoel__Binnen_Beuken,_onbehandeld,_gelakt_of_sati.jpg

Deze bestanden uploaden vliegensvlug. vele malen sneller dan vanuit bangkok. Wij zitten nu op een ziggo aansluiting, de meest simpele. Er is wel iets op de server gebeurd, een paar weken geleden, een, om het vriendelijke te houden, onhandigheidje van mij, maar ik heb toen alles getest en het leek goed te gaan. Mijn andere site op wordpress heb ik opnieuw moeten installeren -). Maar ik sluit niet uit dat er toch iets is. Er ligt ook een update van het forum te wachten, dus misschien combineer ik dat wel met een herinstallatie. Ik ben benieuwd naar andere reacties.

jaap
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
meteen maar bedankt voor de mooie bouwtekening :)...leuke stoel om te maken! kun je op het forum trouwens plaatjes linken met
? vanaf een hosting site?
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
zou kunnen. Wat bij mij ook niet werkt is de "enter"toets om een regel over te slaan. Nou tik ik hier normaliter geen hele verhalen maar irritant is het zeker. Wel vreemd is dat het op geen enkel ander fora ook is.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Hallo Allen,

ik laadde daarnet een aantal foto's op, zonder enig probleem. Dat was in de rubriek houtsnijden, gereedschap en werkwijze in het topic bankschroeven en beeldenschroeven.

Op ongeveer hetzelfde moment is Waaijers er niet in geslaagd om foto's van zijn Elu bovenfrees te publiceren op het Marktplein.

Ter informatie: ik gebruik steeds de laatste versie van Firefox en nooit Internet Explorer, kan dat een verschil maken?

groeten
Ornament

http://www.houtsnijden.eu
 
Laatst bewerkt:

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Merkwaardig verschijnsel... Ik heb eerder vandaag nog probleemloos meer dan 10 foto's geplaatst. Het lijkt er tevens op dat het browser ongevoelig is (Mozilla, Chrome en I.E lijken alle goed te werken).

:confused: Kan het zijn dat de diverse gebruikers op aparte servers ondergebracht zijn, waardoor een bepaalde groep het probleem ervaart en de rest niet ??? Kom er maar in, moderator...
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik gebruik I.E. Voorheen had ik ook Chrome, maar die is sinds de computer kapot is geweest verdwenen, dus die kan ik ook niet testen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.