Uploaden foto's in bijlage beheer......heeel......erg traaag......lukt niet :(

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Alles staat op 1 server. Het betreft ook geen groepen gebruikers, alle gebruikers, op de 2 moderators na, zitten in dezelfde groep. Het lijkt bij bijna iedereen goed te werken, wat eigenlijk ook uitsluit dat er iets met het forum is. Dat laatste houdt niet in dat ik niet kijk naar een oplossing, maar ik kan de storing hier niet reproduceren. Het zou handig zijn als de gebruikers die een probleem ondervinden, een keer bij de buurman inloggen en kijken of het dan nog zo is.

jaap
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Gisteravond foto's geüpload in Firefox 23.0.1. Ging prima zo van het SD kaartje in het forum.

Misschien een idee, voor bij wie het mis gaat, Firefox te installeren. Een freeware programma voor internet hier te downloaden.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb nog wat gezocht op servicepagina's van de software leverancier en daar vond ik dat af en toe een IE 10 gebruiker wel eens problemen heeft met de enter toets en/of foto upload. Er komt een patch voor, zodra die geinstalleerd is, laat ik het weten.

jaap
 

Barneveld

Actieve deelnemer
10 jan 2013
68
0
Toppertje!!!!! Dat is precies wat ik nodig heb.

Thuis zit ik met IE10 inderdaad.....en nu zit ik op mijn werk (sssttttt!!!!!!!) en kan ik gewoon enteren!
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
ik heb ook problemen met het uploaden het gaat gewoon niet
zelfs foto's die er al eens op hebben gestaan doen het niet
mvg Leroy
 

Pjotr88

Actieve deelnemer
18 jun 2012
37
0
Zaanstad
Ook bij mij lukt het niet in Windows 8 met Internet Explorer. Maar met google chrome is het geen enkel probleem!
 

joop1967

Actieve deelnemer
12 jun 2012
71
3
het groene hart
Ik heb op laptop en pc windows 7, is dit ook I.E. 10? Als dat de oorzaak is, is het voor een digibeet als ik dan moeilijk om google chrome te installeren?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.