Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Uploaden foto's in bijlage beheer......heeel......erg traaag......lukt niet :(

iemand anders ook dit probleem? zelfs bij het uploaden van een 22kb gifje blijft ie oneindig lang uploaden.

afgelopen week hetzelfde probleem, kreeg geen foto upgeload
    sometimes you just need a bigger hammer

Hiero hetzelfde probleem. Ik blijf oneindig wachten, maar uploaden doet ie niet.

gelukkig ;-)..ligt het niet aan mij hierzo .....vreemde is wel dat 't voorheen prima lukte namelijk, daarom twijfelde ik of ik nou iets verkeerd deed, maar zelfs zeer kleine plaatjes lukte niet.

ik heb al even een berichtje naar de webmaster gestuurd met de vraag over de foto's uploaden.

Ik had het ook een tijdje geleden, maar de afgelopen keer deed ie het weer.

Rietveld_by_Rietveld_Rietveld_by_Rietveld_Krat_Stoel_Junior.jpg
    Rietveld_by_Rietveld_Rietveld_by_Rietveld_Krat_Stoel__Binnen_Beuken,_onbehandeld,_gelakt_of_sati.jpg

Deze bestanden uploaden vliegensvlug. vele malen sneller dan vanuit bangkok. Wij zitten nu op een ziggo aansluiting, de meest simpele. Er is wel iets op de server gebeurd, een paar weken geleden, een, om het vriendelijke te houden, onhandigheidje van mij, maar ik heb toen alles getest en het leek goed te gaan. Mijn andere site op wordpress heb ik opnieuw moeten installeren -). Maar ik sluit niet uit dat er toch iets is. Er ligt ook een update van het forum te wachten, dus misschien combineer ik dat wel met een herinstallatie. Ik ben benieuwd naar andere reacties.

jaap

meteen maar bedankt voor de mooie bouwtekening ...leuke stoel om te maken! kun je op het forum trouwens plaatjes linken met [img] [/img] ? vanaf een hosting site?

ff testen:edit :..nope ook mey het kleine knopje "insert image" werkt het niet

bij mij ook niet, ik gebruik i.e. 10, zou het daar aan liggen?
    sometimes you just need a bigger hammer

Forum Rechten